• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer terug!

Centoquarantasette

Detailing addict
6 jul 2008
900
65
De Ronde Venen
Zo daar zijn we dan weer! Terug op het carclean forum en de webshop. Zo ongeveer tien jaar geleden begon ik als enthousiaste detailer nadat het Meguiars forum mijn interesse had gewekt. Mijn Alfa zag er destijds uit als mooiste in de straat. Daar was overigens niet veel voor nodig en nog steeds niet.
Helaas veranderen tijden en werd de tijd en zin in lange detaildagen kleiner en kleiner. Maar de tijd is weer veranderd en Tada !! daar ben ik weer met een nieuwe (andere) ride.
Ik ben Jan Westerwout, woon nog steeds in het groene hart van Nederland in Mijdrecht.
Wil je meer weten dan kan je het beste mijn originele voorsteltopic uit 2008 bekijken
https://forum.carclean.com/threads/centoquarantasette-stelt-zich-voor.409/#post-15423

De auto die ik ga detailen zal mijn onlangs aangeschafte Skoda Octavia Ambition Business uit 2014 zijn.
de kleur is Gunmetal grey. De lak is in redelijk goede staat alhoewel het poetsmiddel van de dealer nog niet
helemaal is afgeregend ( heb de auto ook ongepoetst gezien gelukkig) Hier en daar een klein gebruiksspoortje en steenslag pitje. Geen dingen die niet aangepakt kunnen worden.

Ik verheug me op een prettig verblijf op het forum.

rvvH3DSgUs_40kF4hsVamXaTNCzaaYaLzuLbhBAtW6ngJOD-WiAU9OUx66SrKS8YI5jBY-uaVqpljgSymB=w1442-h961-no.jpg

Dit is de auto. Ik hoop dat het plaatje zichtbaar is

-Df6uYO--Ip_OPK0sewVeRn2ukg3MtEJPg2Ivinr-W_9JE6k3gncR3YkPTuSYqQaA7161V_ndQQd-xKSnB=w1709-h961-no.jpg

Hier na de eerste behandeling met Monello/Blackhole/M16
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug!Ik ken het,lang weg geweest en weer terug.En gelijk weer verslaafd dus weet je het zeker?dit gaat je geld kosten haha:D
 
Allemail bedankt. IK had de spulletjes al weer een beetje nagekeken en m'n eerste bestelling alweer geplaatst. Zag dat er ook weer veel producten bijgekomen zijn. Ik verheug me op de eerstvolgende detail dag. Alleen al om te zien hoe deze auto er op reageert
 
Welkom terug!
Leuk om te zien dat iemand na een aantal jaar weer terug keert op het forum.
Mooie auto ook. Veel detailplezier!