• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welk polijstmiddel moet ik nemen?

jasper1978

Detailing trainee
9 jul 2018
16
45
hallo, binnenkort wil ik mn mn 3 autos eens een keer goed polijsten. een excentrische schuurmachine heb ik al. nu heb ik alleen nog het polijstmiddel nodig. ik ga ervanuit gezien het voornamelijk oppervlakkige krasjes zijn en enkele iets diepere dat ik het beste af ben met een fijn en een middel polijstmiddel. kan iemand me hier iets van aanraden?
 
Zou je wat meer informatie kunnen geven. Dit is echt te weinig om goed advies te kunnen geven.

Om welke auto's gaan het precies, welke machine heb je en kun je foto's maken van de oppervlakkige krasjes?
 
het gaat om een champagne kleurige 2006 honda civic, een metallic blauwe 2006 Peugeot 307cc en een zwarte 2001 corvette c5, fotos nu even niet bij de hand. maar het zijn echt wat swirls en hele lichte krasjes. op een paar plekjes zijn de krasjes missschien iets dieper, vandaar dat ik ook een meer middel grof polijstmiddel nodig heb.
 
het merk weet ik niet. het is geen high end machine.

115222
 
Laatst bewerkt door een moderator: