• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke benodigdheden?

audiownsu

Detailing trainee
31 jan 2020
38
40
Kan iemand mij de beste middelen qua emmers & washmitts meedelen?
Er is zoveel keuze uit allerlei mooie producten van carclean en geraak er niet uit.
MF doeken heb ik met hopen dus niet noodzakelijk.

Tnx in advance
 
Emmers ligt eraan wat je wil, groot of klein, met of zonder grit guard.
Wat hier een alom geprezen washmitt is is een mitt van Microfiber Madness.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Ook ik zou bovenstaande kiezen; Dus Grit Guard Emmers (2), Grit Guard in minimaal de spoelemmer (1-2), Incredimitt (1-2).

Persoonlijk zou ik géén geld uitgeven aan nóg een emmer + grit guard + washmitt voor de velgen. Dan zou ik liever de Grit Guard handvaten (handvatten?) voor de twee emmers nemen, een velgenborstel/kwast voor de spaken en bijv. een WheelWoolie voor het velgbed.
 
Ik denk dat wel of niet een 3e 20 liter emmer met grit guard en washmitt mede afhankelijk is van het type velgen.

Ik heb deels hoogglans zwarte velgen, deze krassen heel makkelijk. Voor mij wel een 3e 20 lieter emmer met alles erbij om de velgen maximaal te beschermen tegen was krassen.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506