• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke dual action polijstmachine moet ik kopen?

Joël

Detailing trainee
29 mei 2022
8
25
Beste forumleden,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een excentrische polijstmachine set. Ik heb bijv. de LDA1000 en de Dap EVO in gedachten. Welke machine/set raden jullie aan? Ik ben nog niet ervaren met polijsten, maar ik zou wel graag een mooi resultaat willen behalen. Ik wil wekelijks polijsten voor klanten.

Joël
 
Je wilt klanten auto's gaan doen maar je hebt geen ervaring en hardware???

Ga eerst eens lekker oefenen op je eigen auto om ervaring op te doen en ga op jouwbuis filmpjes bekijken.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik snap je reactie. Uiteraard zal ik eerst oefenen, maar uiteindelijk als ik het onder de knie heb wil de auto's van vrienden/klanten polijsten. Ik ben vijftien en doe dit als hobby/bijbaan.
 
Als eerste machine zou ik een DAP Evo Evolution Pack nemen. Het grootste argument hiervoor is dat je er een kleine plate bij hebt waarmee je ook fijner/kleiner kan werken.

Bedenk wel dat je naast deze set ook nog kleinere pads nodig hebt en meerdere van elk is wel ideaal. (Anders moet je na elke 2 hits stoppen om je pad schoon te gaan maken)

Ik neem aan dat je alle stappen vóór het polijsten al onder de knie hebt?
 
  • Leuk
Reactions: Joël
Bedankt voor je reactie.

Ik zal inderdaad meerdere pads moeten aanschaffen.

Qua stappen voor het polijsten weet ik wat ik moet doen en welke producten ik hiervoor moet hebben.

Ik ga kijken welke set met de Dap EVO ik ga kopen. Bedankt!