• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke extractor kopen?

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
103
65
Ik wil mij misschien een extractor aanschaffen. Nu huur ik elke keer een apparaat, maar ik ben het beu om mij altijd aan die tijdsduur te houden, aangezien het apparaat voor sluitingstijd terug in de winkel moet zijn. Bovendien kost het mij nog zo'n 20 euro per dag, dus dan denk ik persoonlijk dat het aanschaffen van zo'n extractor voor mij ook financieel beter is.

Nu wil ik mij dus zo'n extractor aanschaffen, maar door het bos zie ik de bomen niet meer. Bij het verhuurbedrijf gebruikte ik deze en ik was er best wel tevreden van:

[mod]Geen commerciële links toegestaan[/mod]

Nu heb ik wat rondgekeken en de keuze is groot, en zoveel ken ik er ook niet van. Ik heb er maximum 200 euro voor over. Bij Karcher heb ik bv. een gamma ontdekt, maar die beginnen pas vanaf 500 euro.

Echter zie ik er hier één staan van zo'n 200 euro. Iemand met dit apparaat ervaring? Heeft die gescheiden vakken (schoon water/ proper water).

Of deze?

In ieder geval: hulp gevraagd :schaam

Ga of voor een extra200 ( die zit goed voor elkaar :) ) of voor een Numatic George.
Laatste is iets duurder maar indien over de grens haalt schijnt het verschil niet zo heel groot meer te zijn ( zelf geen ervaring maar als ik het goed heb dan heeft McShine ( forumlid ) dit wel ))

Ik heb daarnet zo'n extra 2000 gevonden voor 140 euro, maar zo'n Numatic George kost hier in België wel 320 euro.

Klopt, maar wacht het even af .... als beetje goed inschat komt er vanzelf wel een berichtje van iemand die je de juiste weg op kan helpen.
Heb zelf helaas niet de juiste link ( moet er ook maar eens achteraan ) anders deze wel gegeven.
Komt goed !

ik maak ook graag aanspraak op dat berichtje,
ben al even opzoek, mag er nog steeds een bestellen voor mijn voorjaardag:-b

Ik neem aan dat je vanuit buitenland bij zulke bedragen importkosten moet betalen?
De George hoor ik ook veel positieve verhalen over, dus dat wekte mijn interesse ook wel. De vraag is alleen wat doet ie meer/beter dan de extra 2000? Of heeft dit meer met degelijkheid te maken?

Gewoon googlen met: UK Numatic George.

Genoeg hits die prijzen hanteren vanaf 150 pond en hoger.

Maar ook hier interesse waar McShine deze gekocht heeft. Staat bij mij ook nog op mn lijstje.

plak het hier maar bij aan. Tijdje geleden raadde iemand mij de ntsr 20 extractor aan die onder andere bij Conrad te koop is. Is dit niks voor de geïnteresseerden?

psychoboarderke;337330 zei:
Gewoon googlen met: UK Numatic George.

Genoeg hits die prijzen hanteren vanaf 150 pond en hoger.

Maar ook hier interesse waar McShine deze gekocht heeft. Staat bij mij ook nog op mn lijstje.

Cleanstore UK :-)^

Wat was je kwijt voor invoerrechten e.d? Ik kom namelijk bij standaard aflevering zo op een kleine 200 GBP.

Helaas daar momenteel niet op voorraad.