• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke foam-spuitlans ??

JPeG

Detailing rookie
21 mei 2008
240
0
Ben nou de laatste dagen te twijfelen om een foam-spuitlans aan te schaffen, maar welke is jullie voorkeur ??

De Gilmour Foamaster voor op de tuinslang

of

De Autobrite Daddy Foam Lans voor op de HD.



Wie heeft ervaring ??


gr.

JP
 
JPeG zei:
sjoerdnijhuis zei:
De normale Autobrite ;) ( heavy duty) doet het prima hoor

Je bedoelt deze ?

Wat is dan verschil met de Daddy Foam ?

Ja die ja!
De daddy heeft een veel grotere voorraad tank voor de ssf ( 2 liter!! ):idee
Hij is een stuk lomper als de heavy duty ( voor vrachtwagens/bussen en andere grote auto's geschikt dus.)
 
Zie trouwens op CC 2 verschillende staan.

Voor Karcher en Karcher HD ??

Bij Karcher HD staat geen verdere info.

Wil mogelijk vandaag nog bestellen, daarom al die vragen



@ Sjoerd; welke shampoo erbij doen dan?:cool:
 
Ik denk dat je niet helemaal goed kijkt.
Het enige artikel dat geen verdere omschrijving heeft is de connector die je apart bij moet bestellen.
Voor de rest staan overal beschrijvingen bij.

Anders stuur je voor de zekerheid Tim even een PM. Niet dat wat je niet willen helpen.
Maar even om eventuele misverstanden te voorkomen! :cool:

Succes met je keuze!

Joost
 
Shampoo+ ( detailer lijn Meguiars) maar gewone NXT kan ook hoor. ( het hoeft niet maar dan ruikt het ook nog lekker ook :) )
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er tussen die 2 foam lansen verschil is hoor.
 
A lap zeg! Ik kijk niet goed.

:D

x-]

Uhm ja zoals ik al zei. FF Tim PMetje sturen.
Dan weet je zeker dat het goed komt.

Joost

edit: ik vermoed het ook Jpeg dat het daar in zit. Zal voor een bepaalde serie van Karcher kunnen zijn. De HD serie.
 
:ja Ja dat is helemaal waar!

Want ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik de daddylans wil of de heavyduty lans.

Dus deel je info en ervaringen met ons!!!


Joost
 
Joost zei:
:ja Ja dat is helemaal waar!

Want ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik de daddylans wil of de heavyduty lans.

Dus deel je info en ervaringen met ons!!!


Joost

Verschil tussen de Karcher en karcher HD is , dat de Karcher HD nauwelijks binnen Nederland is verkocht.

Heb net mijn Heavyduty besteld !!:cool:



ps; Heavyduty is niet afkorting voor (Karcher)HD
 
De Daddy moet nog steeds voorzien worden van foto's en omschrijving.

We hebben de:

Autobrite lans
Autobrite lans Heavy Duty
Autobrite Daddy lans

De normale lans:

- Kunststof stelknop, kunststof aansluiting voor reservoir (1 liter), beperkt verstelbare (breed / smal spuiten) spuitmond, te krijgen voor Karcher en Nilfisk Alto

De Heavy Duty lans:

- Metalen huis voor stelknop, metalen aansluiting voor reservoir (1 liter), robustere verstelbare (breed / smal spuiten) spuitmond, te krijgen voor Karcher, Karcher HD Series en Nilfisk Alto

De Daddy lans:

- Kunststof stelknop met mogelijkheid tot zeer hoge mengconcentratie, kunststof aansluiting reservoir (2 liter), de spuitmond heeft 1 vaste stand en spuit het schuim in vlokken op de auto. Te krijgen voor Karcher en Nilfisk Alto.


99% van de Karcher eigenaren hebben de standaard bajonet aansluiting. Sinds kort heeft Karcher ook de HD series, die is een professionele lijn met een schroefaansluiting in plaats van een bajonet. De HD Series moet dus niet verward worden met de Heavy Dute lansen van Autobrite!

Duidelijker zo?