• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hoe dichtbij? Want ja, foam vliegt alle kanten op, vooral bij een beetje winderig weer.

Ik heb een vrij lange oprit voor mezelf, en dan zet ik de auto van mijn vriendin zover mogelijk van die van mij af. Toch komt er foam op haar auto terrecht. Dan praten we niet over grote hoeveelheden, maar kleine vlokjes en dit laat vervelende plekken achter als het opdroogt.

Of er moet een hele afstand tussen zitten, maar ik denk dat je vrij dicht op elkaar zal staan, is het onvermijdelijk als je gaat foamen dat er product op zijn auto terrecht gaat komen.

Als je een beetje goede relatie hebt met je buren zou ik ze vragen de auto even weg te zetten als jij aan de gang gaat met de HD. Anders wordt het wel lastig.