• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke klei

waltercabrio

Detailing addict
28 mei 2015
25
60
Hallo ben zinnens mijn auto nog eens te kleien maar welke klei heeft jullie voorkeur heb altijd mequars gebruikt maar wil eens iets anders testen graag jullie mening

Mijn eerste en enige klei is de Monello - Dolce Verde. Ik heb dus geen ervaring met andere klei, maar dat is tot op heden omdat ik de Monello klei prima vind werken.

- Geen marring
- Volgens mij de meeste klei voor je geld.
- Stevige bak.

Ik gebruik PB Spray&Wipe als lube met de klei en vind het allemaal prima werken. De klei glijd lekker.

Greetz

Ik heb ervaring met de klei van Poorboy's en de Supernatural Fine, waarbij de laatste, in combinatie met Born Slippy, mijn voorkeur heeft. Als je een auto met veel vervuiling doet, dan is de Fine misschien niet helemaal geschikt, maar als het om een nette auto gaat dan moet het prima werken.

En zo heeft iedereen zijn voorkeur hahah..

ik vind de monello en mothers beiden prima!

Van de Auto Finesse klei was ik ook best tevreden, deze is aan de zachte kant en laat geen marring achter. Ik ben wel benieuwd naar de aankomende Monello clay pads...

Hier de klei van Meg. En monello, de monello klei gebruik ik persoonlijk liever,.