• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke pads voor fein machine

Thijs77

Detailing rookie
16 feb 2010
30
0
hallo ik ben een beginner carcleaner maar kan iemand me raad geven ivb welke pads dat ik moet gebruiken voor een fein machine of me raad geven welke machines het beste zijn
en producten bedankt

Op de eerste plaats, welkom

Om welke Fein machine gaat het? Ik neem aan een rotary?
Als 'beginnend' detailer zou ik (nog) niet beginnen aan een rotary zonder de basis te kennen.
Het is niet dé machine om mee te starten.

Beter én veiliger is het om te beginnen met een >>> DAP Starterspakket

bedankt
een Fein WPO 14-15 XE een rotary ja,
maar ik zou toch ook maar beginnen met oefenen op een paar moterkappen die ik heb
maar dan welke producten en accesoires dat ik moet gebruiken bij die machine daar ben ik ook nog niet zo goed weg in ...

ik ben wel geneigd om naar de meguiar's producten te gaan welke pads heb ik dan specifiek nodig voor die producten of maakt dat niet veel uit?

Ik persoonlijk zou Meguiars lekker links laten liggen ondanks dat ze goede produkten hebben, maar die prijzen ... 8o

Voor het produkt maakt het niet zo zeer uit welke pad je gebruikt, maar let wel dat je voor elk ander produkt, een nieuwe pad gebruikt of deze goed schoonmaakt.

Voor de Audi's zou ik toch kijken naar de produkten van Monello. Deze zijn specifiek ontwikkeld voor harde (VAG) lakken. :ja

De Monello produkten zijn zo goed als identiek als de produkten van Menzerna. ;)

Er is geen vuistregel welke pad je i.c.m. welk produkt moet/kan/mag gebruiken. Kwestie van een testspot maken :ja

Altijd beginnen met een lichte combinatie ;)

oke hier ben ik al veel wijzer met geworden bedankt, nog een klein vraagje zijn er demonstraties die er worden gegeven zoja waar kan ik dat vinden ?

oke hartelijk dank daarvoor ,

voor men fein WPO 14-15EX welke steunen moet ik daarvoor bijbestellen? of heb ik genoeg aan 1?

Wat je zelf wilt. We kunnen hier testen wat je beter vindt werken: een 125 of 150mm plate. We hebben evt ook een 2.8INCH plate voor kleine padjes.