• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke producten kan ik gebruiken voor mijn BMW in de kleur Sunset Orange?

gatorali

Detailing rookie
1 mrt 2019
2
2
hallo, ik heb een bmw 218i cabrio in de kleur sunset orange. Welke producten zou ik best gebruiken voor het onderhoud en wassen?
ik heb nu al poorboys white diamond. Alvast bedankt
 
Welkom op het forum! :D

Verdiep jezelf in de stof. Er is namelijk een heel scala aan producten en dus keuze genoeg.

Onderaan mijn berichten staat een link naar een beginners-pakket. Erg handig, maar jezelf eerst wat dingen bijbrengen is nog véél handiger. ;) Op het forum zijn veel stappenplannen en dergelijke te vinden.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Als je jezelf voorsteltopic op het forum heb je ook gelijk de gelegenheid om een paar plaatjes van je 218 te showen...
Dat gezegd hebbende zou ik om te beginnen op zoek gaan naar:
-2 emmers
-washmitt
-Dodo juice born to be mild of iets dergelijks
-Delirium droogdoek of eentje van Nanolex bv
-Ruitenreiniger
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar met deze spullen is er een start verder wil ik je aanraden om je even in te lezen op het forum en vervolgens wat gerichtere vragen te stellen.
 
@gatorali ,zelf vind ik wax niet het allereerste wat je moet kopen en Orange crush is geen slechte keuze maar zelf geloof ik niet in kleur gerelateerde wax is wel leuke marketing dat wel.
Topper van DDJ (supernatural wax) = kleurloos en in 1 keer geschikt voor elke type lak bv.
Mijn advies qua wax:
-budget laag= Collinite 845/476
-budget wat hoger= ceramische of Wax met Sio2 erin zoals bv van het merk Waxaddict.