• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Welke producten zou je graag in het Carclean.com assortiment willen zien?

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.040
193
41
Wellicht in de toekomst voorlopig helaas niet. Het duurt nog wel even voor we weer bij Lake Country een bestelling kunnen plaatsen.

• Leuk
Reactions: GTI-EDITION230

marcovanderniet

Detailing guru
10 okt 2018
454
128
46
Den Hoorn zh
Komt de nieuwe woollywormit met handvat ook richting Carclean? En toevallig al bekend wanneer deze leverbaar is?

Laatst bewerkt:

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
7.556
193
44
Den Haag
Gaat niet passen @Timon

20201220_092416.jpg

De 2.0 is een hele andere fles met opening dan de 1.0

• Leuk
Reactions: RoyR en Timon

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.040
193
41
We gaan eerst even voorlopig kijken hoe de normale verpakkingen lopen. Is dat goed genoeg dat kunnen we kijken naar grootverpakkingen.

Expje87

Detailing guru
8 jun 2020
364
108
33
Ik heb de eerdere reacties al gelezen maar wil ook even mijn duit in het zakje doen om een lans te breken voor Koch Chemie. Ik heb een aantal van hun producten in gebruik en ze bevallen erg goed, enige product lijn op dit moment die ik helaas niet op CC kan kopen, gelukkig de rest wel :D Alleen de geur van GSF al =)

Ik snap het argument dat er alternatieve te koop zijn maar niet iedereen is zo gek op detailen als ons en aangezien alle grote youtube namen er ook weg van zijn lijkt het mij dat je kunt meeliften op de reclame die zij ervoor maken.

dennisdennis-12

Detailing chief
4 dec 2013
314
100
@Expje87
Ik ben vooral fan van de polstar van koch chemie, omdat dat een 'soort van' APC is die tegelijk ook wat bescherming achter laat en de impregnering niet aan tast. Voor de rest heeft koch chemie naar mijn mening niet echt unieke producten, waarvoor carclean geen echt alternatief heeft. Dat neemt niet weg dat ze echt wel goede producten hebben.

Veel youtubers zijn volgens mij ook wel redelijk fan van koch chemie omdat het behoorlijk krachtig is, wat vooral komt door de redelijke hoge (alkalische) en lage (zure) pH producten. Daarnaast denk ik dat sommige youtubers ook wel wat sponsoring krijgen vanuit koch chemie e.a.

• Leuk
Reactions: Expje87

Expje87

Detailing guru
8 jun 2020
364
108
33
Ik snap het hoor alleen vind ik het "vergelijkbare producten" niet echt een argument. Van alle nieuwe spullen/merken die ik de afgelopen maanden heb zie toegevoegd worden waren er ook al vergelijkbare producten. Het was meer een tip dat Koch op dit moment gewoon momentum op de markt heeft en daar zullen ze vast voor betalen aan detailers maar zo werken bedrijven nu eenmaal.

De markt word inmiddels zo verzadigd dat uniek zijn ook steeds lastiger word, hier vind ik persoonlijk gyeon met hun nieuwe producten zoals de Quick View koploper bij.

Maargoed dit topic is natuurlijk ook bedoeld wat mensen graag willen zien en ik zie Koch gewoon vaker terugkomen. Ik blijf toch wel voor de rest (95%) van mijn arsenaal op CC bestellen :D

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
48
65
Een lijn met gebruiksvriendelijke en goede en tevens betaalbare polijs-pads voor op de DAP.
Simpel uitgevoerd en hoeft maar te bestaan uit 3 of 4 pad’s.
Er zijn bij CC. veel soorten met diverse mogelijkheden en kleine nuance’s, terwijl er ook een groep mensen is die gewoon en zonder te veel twijfel en keuze stress willen “poetsen”.
Met andere woorden ... simpel maar goed

Martin Philippo

Detailing addict
1 aug 2019
67
55
Ik ben geen eco warrior maar ik probeer wel bewust bezig te zijn met wat ik gebruik.
Wat ik een beetje mis in de catalogus zijn producten met een eco label. En niet alleen omdat mijn eigen gemoedsrust daarmee geholpen is, ik kan ook aan de buren uitleggen dat de middeltjes die ik gebruik "milieuvriendelijk" zijn. Goed voor het imago van de detailer. :)
Voor mijn werk kwam ik bijvoorbeeld iets als dit tegen: https://www.reinigingsmiddelen.com/a-17179972/ecologisch-verantwoord-reinigen/eco-cleaner/

• Leuk
Reactions: GiuliettaQV

dennisdennis-12

Detailing chief
4 dec 2013
314
100
@Martin Philippo
Die producten waar je naar refereert, zijn gemaakt van ingrediënten afkomstig 'uit de natuur'. Dat betekent echter niet dat ze ook goed zijn voor het milieu. Veel producten die carclean verkoopt zijn volgens mij wel biologisch afbreekbaar, alleen het staat er niet expliciet bij.