• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Welke producten zou je graag in het Carclean.com assortiment willen zien?

Audibrothers_NL

Detailing chief
28 mrt 2019
127
85
25
Zierikzee/Amsterdam
De Colorlock producten met in ieder geval als start de:
-Colorlock Leder reiniger mild.
-Colorlock Leder reiniger strong.
-Colorlock alcantara & textiel reiniger.
-Colorlock Leder protector
-Colorlock Leder verzegeling
-Colorlock impregnering voor suede, nubuck & textiel.

Van P&S: rags to riches

• Leuk
Reactions: Stefan O

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
3.097
178
47
Nuland
Als ik het allemaal zo lees, doe maar een geldboompje. Hoeft niet groot, als die maar vrij snel groeit en vlug in bloei komt.

Bij een aantal suggesties vraag ik me wel af of het niet persoonlijke voorkeur is, of ook werkelijk iets toevoegt cq meerwaarde heeft tov de huidige productreeks. Want als er iets wordt toegevoegd gaat ook er ook vaak weer iets weg.

• Leuk
  • Grappig
Reactions: RoyR en bros

Kweetnie

Detailing addict
29 jan 2021
153
52
Oké,. Gezocht op trolley en niet gevonden. Toen maar aangenomen dat het rolkrukje er ook niet zou zijn. Oeps.
Zag in het verleden dat de trolleys ook zelf gemaakt werden. Ook een leuk traject. Als CC nu de bouwtekeningen verkoopt......

• Grappig
Reactions: PA27506

dennisdennis-12

Detailing chief
4 dec 2013
314
100
Swissvax waxen, swissvax heeft namelijk een paar echt mooie waxen (zoals shield) die ook echt iets toe kunnen voegen aan het assortiment; als merk boven waxaddict. De rest van de swissvax producten hoeft er wat mij betreft niet bij, omdat die vooral duurder zijn maar niet echt beter. (volgens mij is hier al vaker iets over gezegd, en was het helaas niet mogelijk)

Cartec. Dat is natuurlijk vooral een merk wat zich richt op poetsbedrijven en dealers, maar ook steeds meer op detailers. Daarnaast hebben ze echt wel wat fijne producten, zoals cartec vinyl, engine cleaner, wheel cleaner en fast glaze. Tevens heeft carclean natuurlijk ook klanten die zich meer richten op poetsen i.p.v. detailen (en dus niet op dit forum te vinden zijn). Maar als detailer zijn bovengenoemde ook erg prettige producten.

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.040
193
41
Swissvax waxen, swissvax heeft namelijk een paar echt mooie waxen (zoals shield) die ook echt iets toe kunnen voegen aan het assortiment; als merk boven waxaddict. De rest van de swissvax producten hoeft er wat mij betreft niet bij, omdat die vooral duurder zijn maar niet echt beter. (volgens mij is hier al vaker iets over gezegd, en was het helaas niet mogelijk)

Cartec. Dat is natuurlijk vooral een merk wat zich richt op poetsbedrijven en dealers, maar ook steeds meer op detailers. Daarnaast hebben ze echt wel wat fijne producten, zoals cartec vinyl, engine cleaner, wheel cleaner en fast glaze. Tevens heeft carclean natuurlijk ook klanten die zich meer richten op poetsen i.p.v. detailen (en dus niet op dit forum te vinden zijn). Maar als detailer zijn bovengenoemde ook erg prettige producten.
Swissvax gaat niet gebeuren helaas. Navraag gedaan maar Swissvax Nederland wil het niet verkopen. Ik denk dat het iets te maken kan hebben dat we dan meer verkopen dan de importeur zelf :)

Cartec... ik weet het niet. Het is inderdaad vooral gericht op de poetsbedrijven maar zeg nooit nooit. Ze hebben het assortiment flink verbeterd de laatste jaren.

Nick1407

Detailing guru
9 jul 2017
1.696
158
Averbode
[mention]Dibbuz [/mention] blijkbaar gebruikt Jim van White Details tegenwoordig ook Cartec polishes. Ik weet alleen niet of hij een sponsordeal met deze fabrikant heeft afgesloten...

schaef

Detailing guru
23 sep 2015
811
150
Zelf heb ik ook van Cartec de 3000 en de 9000 compound staan en moet zeggen dat dit erg goed bevalt. Dus laat maar komen hoor die producten.

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.040
193
41
[mention]Dibbuz [/mention] blijkbaar gebruikt Jim van White Details tegenwoordig ook Cartec polishes. Ik weet alleen niet of hij een sponsordeal met deze fabrikant heeft afgesloten...
Als het overduidelijk in beeld is of het wordt genoemd ga er maar vanuit.
Al te vaak meegemaakt dat youtubers vaker switchen van merk dan van onderbroek :joy:

PA27506

Detailing chief
3 feb 2019
193
78
ter uitbreiding van de Colad selectie:
Colad sensor cover...
1614937278363.png