• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Welke producten zou je graag in het Carclean.com assortiment willen zien?

Timon

Detailing chief
17 jun 2008
342
100
Mooie concurrent voor Rupes en scheelt volgens WWW al gauw meer dan €200- daarentegen zitten er geen pads en doeken bij. Goed dat er een beetje concurrentie op de markt komt.

bighead

Detailing chief
27 dec 2008
123
103
Je hebt ook nog een concurrent, de Liquid Elements A1000, maar die zal wel niet komen denk ik?

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.880
193
40
En het is geen schaamteloze kloon maar echt een eigen ontwerp.
@bighead Nee, die gaat niet komen. Te weinig vertrouwen in de kwaliteit van het apparaat en de accu's en het is wel heel erg een kloon van de Ibrid. Ze hadden best de moeite kunnen nemen om iets aan het ontwerp te doen zodat het minder opvallend is.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: bighead

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
3.676
193
23
Zwolle
Aangezien Buff-Brite al in het assortiment zit. Lijkt me dit een handige toevoeging:
image_a0f8d6ea-712a-4a7b-a1ab-b1b4b08eefde_720x.jpg

Ik heb namelijk nog geen alternatief gezien in de webshop...
En, ik kan er zelf ook wel een gebruiken :D

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.170
173
40
Doetinchem
Chemic*l G*ys heeft ook zoiets in het assortiment
chemicalguys.eu-fur100-fur-eater-vacuum-cleaner-3.jpg

Zelf gebruik ik al jaren die van Meguiar's, de ene kant heeft wat langere "haren" en de andere kant juist weer wat kortere, werkt ook prima
61jX3vjyBpL._SY355_.jpg

BlackBarchetta

Detailing chief
15 jun 2016
72
78
52
Aangezien SiO2 al miljoenen jaren in de aanbieding is (het strand ligt er vol mee), zal het wel marketing zijn.
Ik vraag me ook af hoeveel SiO2 er werkelijk inzit. "Met SiO2" is misschien wel net zo'n vrijblijvende reclamekreet als "Met bosvruchten".

Laatst bewerkt door een moderator:

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
12.301
193
30
Leersum (Utrecht)
Zelfde bij de term "Nano" die in allerlei variaties op alles wordt geplakt, van goedkope doeken tot high-end pindakaas, van twijfelachtige farmacie tot hoogwaardige TellSell-producten. :p

BlackBarchetta

Detailing chief
15 jun 2016
72
78
52
Maar toegegeven: het klopt wel: Als ik drie zandkorrels in mijn wax stop, is het met SiO2. En in elk groot deel, zitten ontelbaar veel nanodeeltjes:)

Laatst bewerkt door een moderator:

dutch79

Detailing chief
14 nov 2010
225
85
Komt Meguiar's Hybrid Ceramic Detailer ook in het assortiment?
Schijnt een hele goede topper te zijn voor coatings.

• Leuk
Reactions: Brad

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.880
193
40
We gaan kijken of we de coatings mee kunnen pakken van Poorboy's. Het hangt ook van de prijs af, deze moet wel in verhouding staan met andere merken. Als het te duur wordt dan is het een vraagteken voor ons.

De nieuwe meguiars producten komen direct zodra ze beschikbaar zijn in Nederland.

• Leuk
Reactions: Jamme1981

Jamme1981

Detailing chief
16 apr 2018
238
83
39
Halle, Belgium
We gaan kijken of we de coatings mee kunnen pakken van Poorboy's. Het hangt ook van de prijs af, deze moet wel in verhouding staan met andere merken. Als het te duur wordt dan is het een vraagteken voor ons.

De nieuwe meguiars producten komen direct zodra ze beschikbaar zijn in Nederland.
En zo kunnen jullie nog honderden merken in kopen. (Absolute Wax, Sam's Detailing, EZ car care, 4K detail, Carchem, Garage Therapy, Polished Pigs.....Drexler Ceramics, Fic Tech, Alchemy77...)
Ik durf wel wat spul kopen in de UK, als ze het al willen leveren aan België. (EZ car care zo bvb ooit 2x rechtstreeks kunnen kopen, nu moet ik via NL invoerder gaan, maar die volgt niet alles)

Is er niks van coatings op komst voor Monello ?