• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Welke producten zou je graag in het Carclean.com assortiment willen zien?

marcovanderniet

Detailing guru
10 okt 2018
397
128
46
Den Hoorn zh
Als je historie weet dan snap je het korte antwoord die Dibbuz en Tim gaan geven. Nee....gaat niet gebeuren zal ook nooit meer iets gaan worden.

Tim heeft een uitleg geplaatst over de situatie. Ik kan deze niet zo snel vinden. Het was een beschamende bedoeling....

• Leuk
Reactions: RoyR

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.441
195
Berkel en Rodenrijs
Ik had begrepen dat CC vroeger ****** verkocht?
Voor mij persoonlijk zou het een meerwaarde betekenen mocht dit merk terug in het gamma komen.
Hoewel ik niet in het verleden wil blijven hangen, gaat dat voor dit merk niet gebeuren. Wellicht niet per se vanwege wat hij destijds gedaan heeft, maar vooral omdat ik de producten niet van meerwaarde vind. Ik denk dat GYEON genoeg nette alternatieven heeft?

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.917
193
41
303 Graphene Nano Spray Coating. Youtube is ontploft :pmet dit product, maar de bevindingen zijn zeer positief. Voor de prijs is dit zeker een interessant product.;)
Deze gaat sowieso pas in 2021 komen en dan ergens richting maart. Het is niet eerder beschikbaar voor de internationale markt.

• Leuk
Reactions: RoyR

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.876
170
Bilthoven
Een mini polijstmachine zoals de Rupes Ibrid nano, maar dan in een goedkopere vorm.

Zoals de Polishing Power dap's een interessant alternatief zijn voor de Rupes LHR dualaction's bijvoorbeeld.

Ja ik weet dat er een ander merk is die ze voert (noem de naam niet hier), maar zag dat Adam's ze ook heeft en dat merk voert Carclean wel.

bighead

Detailing chief
27 dec 2008
132
103
Die heeft Carclean in het assortiment, dat is de Flex PXE80. Heerlijke machine trouwens!

Die van Adam's (merk dat CC ook niet verkoopt) is volgens mij hetzelfde als dat andere merk die je bedoelt, alleen in een andere kleurstelling.

tinus

Detailing guru
18 jul 2008
1.876
170
Bilthoven
Verrekt, jij hebt gelijk @bighead

Ik had niet goed gekeken wbt Adam's, en de pxe80 is dan zeker een mooi alternatief.
Alleen aan de prijs, dacht meer aan rond de 200 euro voor erbij naast mn rotary met diverse backingplates en extensie en da.

marcovanderniet

Detailing guru
10 okt 2018
397
128
46
Den Hoorn zh
Een polishing power Ibrid variant. In iedergeval een betaalbaarder variant voor de hobby detailer die niet zonodig een Rupes hoeft. En omdat ik blauw een betere kleur vind en beter matcht met de andere machines die ik al heb. Graag ook een Rotary in dezelfde stijl. Voor de rest geen wensen hoor...... o_O

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Rippie

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
6.917
193
41
De vraag komt vaker voorbij maar dit soort apparaten zijn een stuk lastiger dan die we nu hebben. Waarom? Omdat apparaten op accu heel slecht te repareren zijn en we in Nederland langere tijd garantie moeten bieden. We moeten wel overtuigd zijn dat we de apparaten kunnen servicen. En het vertrouwen hebben dat de accu's over een 3-4 jaar ook nog verkrijgbaar zijn. Wij zien ook wel de Ibrid klonen opduiken maar wat nu als je over 3 jaar geen accu's meer kunt kopen omdat het merk er niet meer is, er een nieuw model is met een net iets andere accu etc. etc.

Bij elkaar opgeteld willen wij het risico nu nog niet nemen. Anderen wel en dat is natuurlijk prima. Mocht er daar iets mee mis gaan dan hoeven wij dat niet op te lossen in ieder geval :)

• Leuk
Reactions: Ric325i

FRchippie

Detailing addict
18 nov 2008
29
60
Ik zou een Polishing Power variant met 30 en 50mm plaat (zoals bijv. de Rupes nano longneck) ook wel op prijs stellen. Dat kan zelfs zonder accu, nu hangt alles toch ook altijd aan een kabeltje, die accu zou voor mij geen vereiste zijn. Zonder accu is ie ook lichter en dus makkelijker hanteerbaar lijkt me.