• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Welke producten zou je graag in het Carclean.com assortiment willen zien?

vroom2212

Detailing trainee
25 jun 2020
35
30
Utrecht
Wellicht de producten/coatings van het merk CarPro? Ik zie daar op internet steeds meer dingen van voorbij komen, met name hun coatings. Ik zou die wel in assortiment willen zien. Op youtube gebruikt PanTheOrganizer het regelmatig bijvoorbeeld.

Andere mensen ook? Of al ervaringen met hun producten gehad?

Edit: ik zie dat het forum het merk censureert, iemand enig idee waarom?

Laatst bewerkt:

Brad

Detailing chief
30 jun 2018
477
78
50
Brussel
PanTheOrganizer aka PanTheAdvertizer brengt al jaren gesponsorde inhoud, staar je dus niet blind op zijn filmpjes. Heel vroeger was hij een rijke bron van know how maar dat is nu niet meer het geval.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.441
195
Berkel en Rodenrijs
Aha, dan snap ik het! Duidelijk verhaal, jammer dat dat zo gelopen is zeg
Ja, dat is niet helemaal lekker gelopen, vooral voor hem uiteindelijk. Want met GYEON hebben we toch wel een parel binnengehaald kan ik wel zeggen. In ons assortiment hadden beide merken prima naast elkaar kunnen bestaan, maar Avi (eigenaar van CarPro) was het daar niet mee eens.

Avi was een beetje bang voor GYEON en iedereen kan nu - zo'n 7 jaar later - ook wel zien waarom.

Ik heb meteen de censuur verwijderd. Het was het enige woord dat bij ons gecensureerd werd en is na zo'n lange tijd niet meer nodig. We kijken weer vooruit! De boodschap bij Avi is wel aangekomen denk ik.

200.gif

RoCo

Detailing guru
19 apr 2020
667
105
Ik gebruik ze naar volle tevredenheid. Drogen inderdaad nauwelijks op, ik heb in ieder geval nog niet zo lang doorgewerkt dat het mij overkwam.