Wordt tijd dat Labocosmetica in het assortiment komt, al is het maar de Semper 
Mee eens!Wordt tijd dat Labocosmetica in het assortiment komt, al is het maar de Semper![]()
Idd...Energo, Semper, Purifica, Idrosafe,....Hun Nitido glas reiniger vind ik echter maar niets. Is natuurlijk wel een groot en uitgebreid gamma waar je weer plaats moet voor hebben...zou leuk zijn dat ik al mijn spullen bij CarClean kan kopen. Is toch echt wel de beste shop met uitstekende service en niet enkel maar snel verkopen, Je kan raad vragen en steeds bereid om te helpen. Vind je niet snel meer in deze dagen dit even snel gezegd hebbende.Wordt tijd dat Labocosmetica in het assortiment komt, al is het maar de Semper![]()
Ik heb nog een flesje semper, vind t eigenlijk niet echt fijne shampoo… op de aangegeven verdunning is t gewoon water. Op de helft spoelt het niet weg, schuimen doet het niet en voelt ook niet bepaald glad aan. Reinigingskracht is so-soWordt tijd dat Labocosmetica in het assortiment komt, al is het maar de Semper![]()
Dat zie ik niet zo snel gebeuren...Idd...Energo, Semper, Purifica, Idrosafe,....Hun Nitido glas reiniger vind ik echter maar niets. Is natuurlijk wel een groot en uitgebreid gamma waar je weer plaats moet voor hebben...zou leuk zijn dat ik al mijn spullen bij CarClean kan kopen. Is toch echt wel de beste shop met uitstekende service en niet enkel maar snel verkopen, Je kan raad vragen en steeds bereid om te helpen. Vind je niet snel meer in deze dagen dit even snel gezegd hebbende.
Labocosmetica kunnen we niet opnemen omdat de importeur dat niet aan ons wil verkopen. Hebben we lange tijd geleden geprobeerd maar werd afgewezen.Labocosmetica wordt ook door een concurrent verkocht en ik kan me ook voorstellen dat CC dan voor een ander nieuw merk zal kiezen om meer onderscheidend te zijn van wat je elders kan krijgen.
En Carbon Collective?Labocosmetica kunnen we niet opnemen omdat de importeur dat niet aan ons wil verkopen. Hebben we lange tijd geleden geprobeerd maar werd afgewezen.