• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke producten zou je in het assortiment willen zien?

Wordt tijd dat Labocosmetica in het assortiment komt, al is het maar de Semper ;)
Idd...Energo, Semper, Purifica, Idrosafe,....Hun Nitido glas reiniger vind ik echter maar niets. Is natuurlijk wel een groot en uitgebreid gamma waar je weer plaats moet voor hebben...zou leuk zijn dat ik al mijn spullen bij CarClean kan kopen. Is toch echt wel de beste shop met uitstekende service en niet enkel maar snel verkopen, Je kan raad vragen en steeds bereid om te helpen. Vind je niet snel meer in deze dagen dit even snel gezegd hebbende.

• Leuk
Reacties: RoyR en Birdsong
Wordt tijd dat Labocosmetica in het assortiment komt, al is het maar de Semper ;)
Ik heb nog een flesje semper, vind t eigenlijk niet echt fijne shampoo… op de aangegeven verdunning is t gewoon water. Op de helft spoelt het niet weg, schuimen doet het niet en voelt ook niet bepaald glad aan. Reinigingskracht is so-so

Het is vaak niet zo lastig om een kwalitatief goede shampoo te vinden daarvoor kun je bij verschillende merken terecht. Labocosmetica lijkt mij idd een interessant merk met goede uitstraling maar welke producten steken er met kop en schouders uit boven de rest?
Producten waarbij ik dat wel vind:
Gyeon ceramic detailer.
Ddj red mist.
Nanolex tire&rubber (net zo goed als de oude formule Autofinesse revive als ik een vergelijk mag maken).
Invisible glass.

Labocosmetica maakt mij nog een soort nieuwsgierig daar waarbij ik dat bij DetailRS totaal niet heb. Eerlijk? Ik denk dan weer zo’n wannabee merk waarbij de helft van hun te dure assortiment bij Chinese webwinkels te krijgen is voor een fractie van wat DetailRS dat maakt ook gelijk dat ik mijn vraagtekens heb jij wat er bij hun in de flesjes zit.kijk het hoeft niet slecht te zijn maar ik zoek topproducten die zich onderscheiden van de rest dus voor nu maak ik wel even pas op de plaats wat betreft DetailRS.
Hun velgenborstel is voor 2,60 te koop incl gratis verzenden (en dat is lang niet het enige product) bv en ik snap het allemaal wel hoor maar de consument is uiteindelijk ook niet gek hè.
Ik breng mijn centjes liever bij merken die wel hun best doen om onderscheidend te zijn in de markt maar dat is mijn visie.

Labocosmetica heeft best wel goede producten maar ook spul waarvan ik denk dat ze geen toegevoegde waarde hebben of zich niet onderscheiden van wat er te koop is in de webshop.

Waar ik zelf tevreden over ben.
- Veritas:
Mijn to go ontvetter die zelfs tot 1:5 verdund kan worden en dan nog steeds supersterk is. Andere ontvetters zoals Prep of EX worden gedegradeerd tot veredelde glasreinigers...
- Energo:
Ontzettend goed product om kalkafzetting weg te halen.
- Purifica:
Zure shampoo die kalk en mineralen oplost. Niet elke week gebruiken maar na elke 3 á 4 wasbeurten, zeker om bijvoorbeeld een coating weer fris te maken.
- Primus:
Alkalische prewash foam. Veilig voor de bestaande bescherming.

Wat ik zelf minder vind zijn de Audace, Leale polijstmiddellen en de Sidero de-ironizer.

Zo ben ik zelf gek op de volgende fabrikant:

Carbon Collective, Oke, is aan de prijs. Maar de details vind ik wel echt gaaf! En ben er al achter als het bedrag wat hoger wordt met bestellen ben je al goedkoper uit in UK dan in Belgie bijvoorbeeld. En ja ga het zeker bestellen.

Ook ChemicalWorkz vind ik mooie producten hebben! Zelf al aardig wat van hun in gebruik.

Swippy ben ik heel tevreden over! Vooral hun wax en de wetcoat!

DetailFactory, vind de kleuren mwa. Maar volgens mij is het wel een goed product?

Ook voor Carbon collective zal gelden dat er winnaars en verliezers tussen zitten en ook hier zie ik al wat bekende Chinese Ali Express achtige producten in het assortiment dat gezegd hebbende hun doeken komen bij Klin vandaan en dat Koreaanse merk heeft wel mooie spullen. Ook heb ik al positieve berichten gehad betreffende sommige producten.

Maar wat voor producten ben je naar op zoek mis je in de collectie en wat je niet bij CC kan krijgen? Ik bedoel ze hebben zat mooie spullen maar goed het kan ook zijn dat je nieuwsgierig bent naar wat anders?
Ik ken mensen die het prettig vinden om van 1 merk de gehele lijn te gebruiken maar zelf ben ik daar vanaf gestapt en focus ik me op de producten die ik het meest prettig vind.

Laatst bewerkt:
Idd...Energo, Semper, Purifica, Idrosafe,....Hun Nitido glas reiniger vind ik echter maar niets. Is natuurlijk wel een groot en uitgebreid gamma waar je weer plaats moet voor hebben...zou leuk zijn dat ik al mijn spullen bij CarClean kan kopen. Is toch echt wel de beste shop met uitstekende service en niet enkel maar snel verkopen, Je kan raad vragen en steeds bereid om te helpen. Vind je niet snel meer in deze dagen dit even snel gezegd hebbende.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren...

Labocosmetica wordt ook door een concurrent verkocht en ik kan me ook voorstellen dat CC dan voor een ander nieuw merk zal kiezen om meer onderscheidend te zijn van wat je elders kan krijgen.
Labocosmetica kunnen we niet opnemen omdat de importeur dat niet aan ons wil verkopen. Hebben we lange tijd geleden geprobeerd maar werd afgewezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij hebben we daar ooit eens naar gekeken maar niet gedaan. Probleem in dit geval is dat het uit de UK komt en er registraties gedaan moeten zijn voor de producten (vloeistoffen), zijn er hoge verzendkosten en invoerrechten waardoor de producten aanzienlijk duurder worden. Daarnaast wordt er i.t.t. Detailrs niet/nauwelijks vanuit het merk zelf aandacht gegeven in Nederland en zal dus alles vanuit ons moeten komen.

Vanwaar de interesse in dit merk? Iets specifieks wat ze hebben?

• Leuk
Reacties: Soepergrover