• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke rotary?

Blade

Detailing guru
5 jun 2016
981
153
34
Haarlemmermeer
Beste CarCleaners!

Na dat ik dit weekend een rotary (oke, eigenlijk een schuurmachine :joy:) heb gebruikt wil ik er graag zelf ook één.

Nu heb ik wat zitten rond kijken, en mij viel de rupes lh18ens op. Heeft iemand deze machine? Hoe bevalt deze?

En welke machines gebruiken jullie anders? Ik wil een machine met max 2.2kg toeren ongv van 500-700 tot 2000. Festool valt af, echt te duur.

Ik hoor het graag, bvd.

Blade.
 
ik heb zowel de Rupes als de Flex liggen.. Mijn voorkeur gaat uit naar de Flex.. De Flex ligt mij persoonlijk beter in de hand en 'het geluid' vind ik ook aangenamer..

grt

Bart
 
  • Leuk
Reactions: Blade en tembaco
Ik heb de Rupes LH18ENS Rotary. Bevalt enorm goed, hele fijne stabiele machine, zowel met 5 inch pads als spot buff pads. Als je keertje in de buurt van Tiel ben mag je hem wel eens testen.
 
  • Leuk
Reactions: Blade