Ik twijfelde er al langer over. Heb me al een paar keer geirriteerd dat ik 3 weken bezig was om een 5 serie te polijsten met de Rupes en nog niet alles eruit had. Na vorig weekend mijn auto onder handen genomen te hebben met de Rupes 19 van een vriend is het mij wel duidelijk: ik heb echt een rotary nodig!
Niet meer 5 hits op een paneel van een Duitser doen en nog swirls hebben, diepere krassen gerichter aan kunnen pakken etc.
Nu komt natuurlijk de vraag: welke moet ik hebben? Ik poets ongeveer 20 tot 30 auto's per jaar. Niet echt proffessioneel gebruik dus, maar wel genoeg om niet voor een 49 euro ding van de gamma te gaan.
Aantal machines waar ik naar gekeken heb:
Rupes LH18
Rupes LH19
Flex 14-2 150
Met de Rupes 19 heb ik dus gewerkt en dat is een prima machine, maar misschien is een 18 ook prima, of is een Flex beter? Welke rotary gebruiken jullie en waarom moet ik die hebben? Of waarom niet natuurlijk...
Niet meer 5 hits op een paneel van een Duitser doen en nog swirls hebben, diepere krassen gerichter aan kunnen pakken etc.
Nu komt natuurlijk de vraag: welke moet ik hebben? Ik poets ongeveer 20 tot 30 auto's per jaar. Niet echt proffessioneel gebruik dus, maar wel genoeg om niet voor een 49 euro ding van de gamma te gaan.
Aantal machines waar ik naar gekeken heb:
Rupes LH18
Rupes LH19
Flex 14-2 150
Met de Rupes 19 heb ik dus gewerkt en dat is een prima machine, maar misschien is een 18 ook prima, of is een Flex beter? Welke rotary gebruiken jullie en waarom moet ik die hebben? Of waarom niet natuurlijk...