• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke shampoo ?

Frankieboy

Detailing trainee
30 jul 2019
6
25
Ik ben op zoek naar een ideale shampoo voor mijn Kia Sportage Lunar silver. Hij is amper 7 weken oud en staat in de wax. Is het best eentje te nemen met toegevoegde wax of een neutrale shampoo. Nu gebruikte ik Turtle wax.
 

Bijlagen

  • IMG_20190714_124414.jpg
    IMG_20190714_124414.jpg
    185,9 KB · Weergaven: 185
Ik zou een liter Dodo juice born to be mild kopen, ik ben zelf niet zo van de toevoegingen in shampoo. Na het wassen evt aftoppen met bv en laagje Dodo juice red mist.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Goede opties met toegevoegde wax zouden kunnen zijn de Wowo's wax shampoo of poorboys super slick and wax.

Persoonlijk zou ik zoals @Ric325i aangeeft een shampoo gebruiken zonder toevoegingen en dan zijn Dodojuice Born to be Mild of bijvoorbeeld Waxaddict shampoo een betere optie.

De eerste optie geeft een beetje extra qua bescherming en is vooral gemakkelijk omdat je er niks extra voor nodig hebt.

De tweede optie kost je een kwartiertje extra na het wassen en je hebt er wat goede microvezel doeken voor nodig maar geeft een veel beter resultaat in glans/beading etc.

Dat zilver staat je Kia goed trouwens!