• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke spray wax van Meguiars

kane

Detailing rookie
17 mrt 2009
110
0
Hallo Allemaal,

Ik heb reeds een zwarte opel vectra c gts,hiervoor had ik een zwarte astra
Ik had voor deze auto de volgende combi namelijk blackhole en natty's blue,ik ben daar heel erg over te spreken

Maar ik heb door me werk tegenwoordig bijna geen tijd meer om de auto tip top te poetsen etc etc
Nu wil ik die combi zeker blijven gebruiken maar door de drukte wil ik een spraywax aanschaffen,zodat ik na een goeie wasbeurt ook de auto net ff wat sneller kan laten blinken


Ik zoek wel een spray wax van het merk mequiars omdat ik die hier bij de autoshop kan kopen
maar als kan jullie advies

een quick detailer of een quick wax ik neig een beetje naar een detailer zijn iets goedkoper omdat er meer in de fles zit

groetjes
 
Ik heb goede ervaring met Quick Detailer Plus van Poorboys. Misschien geen Meguiars, maar is echt een toppertje! Beschermd ook nog eens door de carnauba die erin zit!
 
Als je een mooi en duurzaam resultaat wil hebben zal je toch een ander merk dan Meguair's moeten gaan gebruiken. Ben het eens met voorgangers, ga over naar Poorboy's World Quick Detail.
 
ik snap dat jullie pooorboys adviseren ik heb twee produkten van dat merk,wat ik al noemde in deze topic
maar wil het merk mequiars proberen want ik kan dan ff snel halen hier in de stad bij de autoshop


dus graag wil ik dan vragen aan jullie welke spray wax/detailer raden jullie me aan van het merk Mequiars


wil het gaan gebruiken door ff de auto te wassen en ff snel en handig de auto te laten blinken


(geen tijd door me werk en moet met mijn auto langs de klanten,dus beetje shinen is mooi meegenomen)
 
Gold class quick wax als je liever een wetlook hebt (aangezien je black hole+natty's blue gebruikt hebt).

Heb je liever wat meer reflecties dan eerder de ultimate.

Ultimate zou langer houden dan de Gold Class, en bevat ook een beetje fillers (zeer miniem, maar toch).

Ikzelf gebruikte beide op mijn metalic zwarte focus en kan er niets slecht over zeggen.

Duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen aangezien ik wanneer mijn auto net meer goed sheet of bead een volwaardige waxbeurt gewoonlijk binnen de maand volgt, en een spray wax enkel gebruik om de andere wasbeurt om die tijd te overbruggen...
 
Ik gebruik sinds kort Red Mist op een donkerblauwe auto, het resultaat is echt verbluffend, en het is ook super waterafstotend
Ik spray het op een Blue Roo Polishing Pouch waardoor je erg weinig produkt nodig hebt.
 
Zowel Dodo Juice Red Mist als Meguiars Goldclass Quik Wax geven op donkere kleuren echt een mooie natte glans.