• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke sprayflessen kopen

Diezelke

Detailing chief
2 feb 2018
98
78
Welke sprayflessen hebben jullie voorkeur ?

Deze van https://www.carclean.com/nl/kwazar-mercury-super-proplus-1000ml-5-pack.html?qty=1 of deze van Monello (https://www.carclean.com/nl/monello-lege-fles-met-maatverdeling-en-sprayer-500ml.html)?

Mijn voorkeur lijkt uit te gaan naar de Mercury omdat deze 1liter zijn (je kan dus meer mengen. Ik moet de flessen daarom niet helemaal vullen). Het voordeelpack van Monello bestaat enkel in 250 ml flesjes, en dat lijkt me dan nogal klein om te mengen.

De flessen zijn bedoeld om ondermeer https://www.carclean.com/nl/born-slippy-clay-lube-refill-concentrate-1-10.html?qty=1#200=5657 te mengen en APC onder andere.

Alvast bedankt voor jullie bemerkingen !
 
Kwazar flessen zijn erg lekker in gebruik. De dubbelwerkende sprayer werkt ook erg goed. Bij een Born Slippy kun je ze gewoon erg goed gebruiken maar bij APC of andere sterkere producten zou ik wel na gebruik de sprayer iedere keer even doorspoelen met water.
 
  • Leuk
Reactions: Diezelke
Ik ben fan van de Kwazar sprayflessen! Had eerst de Monello sprayflessen, 250 en 700ml, maar nu bijna volledig over op Kwazar. Ik heb wel de 500ml versie. Voordeel vind ik de 360 graden functie + de dubbele sprayfunctie, dat is eerst wel even wennen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Diezelke
top. duidelijk !
Kwazar flessen zijn erg lekker in gebruik. De dubbelwerkende sprayer werkt ook erg goed. Bij een Born Slippy kun je ze gewoon erg goed gebruiken maar bij APC of andere sterkere producten zou ik wel na gebruik de sprayer iedere keer even doorspoelen met water.
 
Ik ben fan van de Kwazar sprayflessen! Had eerst de Monello sprayflessen, 250 en 700ml, maar nu bijna volledig over op Kwazar. Ik heb wel de 500ml versie. Voordeel vind ik de 360 graden functie + de dubbele spaarfunctie, dat is eerst wel even wennen.
Bedankt ! Duidelijk. Waarom kies je voor de 500 ml versie en niet bijvoorbeeld de 1 liter versie als ik vragen mag ? Welke producten bewaar je er in ?
 
Kwazar flessen zijn erg lekker in gebruik. De dubbelwerkende sprayer werkt ook erg goed. Bij een Born Slippy kun je ze gewoon erg goed gebruiken maar bij APC of andere sterkere producten zou ik wel na gebruik de sprayer iedere keer even doorspoelen met water.
bedankt voor de tip. Ik zal de spraykop doorspoelen dan bij de meer "agressieve" producten. thx !
 
Bedankt ! Duidelijk. Waarom kies je voor de 500 ml versie en niet bijvoorbeeld de 1 liter versie als ik vragen mag ? Welke producten bewaar je er in ?
Ik gebruik de volgende producten erin:
- Demi water
- Bilt-Hamber Atom Mac
- Poorboys Carpet & Upholstery Cleaner
- Dodo Juice Born Slippery
- APC

De 500ml flessen zijn redelijk groot, en nu vind ik ze nog makkelijk hanteerbaar.
 
Monello flessen van 500 bestaan ook in een voordeel bundel. Of zelf een bundel met 3x 250 en 3x 500.

Ik kan ze ook vaak lastig vinden als ik ze zoek.
Als je kijkt bij:
Home Accessoires Meng- en sprayflessen Sprayflessen vind je ze niet, echter bij:
Home Setjes en kits Voordeel kits Lege sprayflessen wel.
misschien kan @Tim of @Dibbuz hier eens naar kijken.
 
  • Leuk
Reactions: Diezelke
Ik ben fan van de Kwazar sprayflessen! Had eerst de Monello sprayflessen, 250 en 700ml, maar nu bijna volledig over op Kwazar. Ik heb wel de 500ml versie. Voordeel vind ik de 360 graden functie + de dubbele spaarfunctie Sprayfunctie, dat is eerst wel even wennen.
Ik denk dat het zoals hierboven moet zijn.

Je wilt in ieder geval Born Slippy clay lube gaan gebruiken.
Voor het kleien gebruik ik met groot plezier de flessen van Mothers Wax California Gold Instant Detailer Spray HIER DRUKKEN.

Ik draag tijdens het detailen altijd een detailing schort. In zo een schort zitten meerdere zakken. De platte flessen van Mothers passen lekker makkelijk in je schort en ze zitten net wat minder in de weg tijdens het detailen/kleien dan ronde flessen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het zoals hierboven moet zijn.

Je wilt in ieder geval Born Slippy clay lube gaan gebruiken.
Voor het kleien gebruik ik met groot plezier de flessen van Mothers Wax California Gold Instant Detailer Spray HIER DRUKKEN.

Ik draag tijdens het detailen altijd een detailing schort. In zo een schort zitten meerdere zakken. De platte flessen van Mothers passen lekker makkelijk in je schort en ze zitten net wat minder in de weg tijdens het detailen/kleien dan ronde flessen.
welke detailing schort gebruik je ?

Want dat is eigenlijk een heel goed idee. Ik spendeer heel wat tijd aan het af en aan wandelen naar mijn tafeltje met daarop mijn flesjes :)