• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke spullen heb ik nodig , help!

bmw

Detailing rookie
21 feb 2010
11
0
na al een tijdje op het forum rond gelezen te hebben, weet ik nu echt niet meer welke spullen ik nodig heb haha.
ik rij een zwarte bmw uit '99 en mijn lak is niet meer in altebeste staat .
ik had eerst poorboys op mijn lijstje staan ,de ssr serie , maar nu hoor ik verschillende mensen zeggen dat ik beter monello kan gebruiken voor mijn harde bmw lak.
aangezien ik 9 van de 10 keer buiten voor de deur poets gaat mijn voorkeur uit naar poorboys omdat die in de zon gebruikt kan worden en monello niet.

zou iemand mij mischien kunnen helpen een stappenplan te maken voor mijn auto van begin tot het eind met pads erbij etc. , omdat ik dan weet wat ik allemaal moet bestellen en niet allemaal verkeerde poets of pads enzo ga kopen :D

mvg denny
 
Denny,

Met een dual-action machine ga je minder last hebben van het 'te warm worden' van je lak dan wanneer je een rotary
zou gebruiken. Ik las recentelijk hier op het forum dat het voor een D/A niet zoveel uitmaakt met SSR of Monello
(was dacht ik een berichtje van Tim).

Ik weet dat Dibbuz het ook gewoon gebruikt en hij staat ook meestal gewoon buiten te werken (met een rotary nota bene).
Ik zou me daar niet te druk over maken.
 
bedankt voor de reacties, ik ga nog eens goed nadenken wat ik ga bestellen.