• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Werkt een Karcher K3.91 ook met warm water?

cor

Detailing rookie
27 dec 2009
1
0
Goedemiddag,

Weet iemand van jullie of ik onze karcher K3.91 ook op de warm water kraan aansluiten?

Ik hoor het graag.

Bedankt alvast :-)^

Cor.

En ook welkom! :s

Je kan deze vraag beter aan Karcher zelf stellen of eens in de handleiding kijken :-"

Heb hier een 2,91 staan die ik regelmatig gebruik met warm water. Dit gaat prima. Zolang het geen kokend heet water is moet het geen problemen geven. Volgens mij staat in de handleiding dat je tot 40 graden mag gebruiken.

De simpele versies van de Nilfisk/Alto, zoals ik 1 heb, mogen ook tot 40 graden.
Stop er een flinke lengte tuinslang tussen en het zal echt niet te heet worden ........
Ik zet de hete kraan gewoon open. ( temp is rond de 60 graden ). Maar na 25 meter tuinslang kan ik mijn hand er al onder houden ...... Gaat prima.

Leonneke