• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Whitemotion

whitemotion

Detailing rookie
1 mrt 2011
3
0
Ik ga proberen me even voor te stellen hier.
De naam whitemotion gekozen ivm mijn witte polo bluemotion. Mijn eigen naam is herman, 53 jaar en ik rij dus in een witte auto sinds oktober vorig jaar.
Deze kleur heeft er voor gezorgd dat ik op internet ben gaan zoeken naar de beste manier van bijhouden van deze toch wel besmettelijke auto. Ik krijg ondertussen het gevoel dat het een verslaving is om deze auto zo schoon mogelijk te houden en heb op dit forum al aardig wat weetjes opgedaan.

Lijkt me super om een keer een clinic te volgen of wat mensen bezig te zien tijdens een meeting.

fotoshtc054-1.jpg

fotoshtc056.jpg
 
Hallo Herman , welkom hier.

Veel lezen zal dat voor je gaan worden , want er is veel info en tips te vinden hier op het forum.En anders gewoon vragen;)

Weet niet waar je vandaan komt???Anders kan je altijd hier wel eens langskomen;)
 
Welkom, mooie wagen!

Ikzelf rij ook voor het eerst in mijn leven met een witte wagen...mijn ervaring is: op zwart zie je alles, maar op wit zie je het beter! :D
 
Zo, ff de locatie aangegeven. Tiel in de betuwe dus......

Ik zie bij de meeste berichten dat gelijk de foto's zichtbaar zijn. Dat is wel een stuk duidelijker dan zo'n bijlage vind ik maar is me helaas niet gelukt. Misschien kan iemand me dat uitleggen?
 
Inderdaad een mooie Polo Herman, en welkom natuurlijk.
Ik heb zelf een witte Ka en die is ook besmettelijk, dus lekker vaak wassen. :ja
Je weet wat ze zeggen: Met een witte heb je minder tijd om te zitte.
 
welkom hier , veel lees en poetsplezier
mooie kleur , alleen moeilijk als je aant waxen bent .
je moet goed kijken om te zien waar je al geweest bent
en ook om de swirls enz te zien , kan het weten :confused:
grtz johan
 
Welkom! Mooie polo! En dat wit besmettelijk is, weet ik alles van. Kijk maar uit met al die mooie spulletjes en smeerseltjes hier... Voor je het weet, ben je verslaafd. ;)