• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie is Suby555...

suby555

Detailing addict
21 jul 2009
122
65
49
België
Hoi,
Ik ben Suby555 aka Wim.
Ik lees hier al een tijdje mee en heb ook al het een en ander besteld bij Carclean:-)^

Nu wou ik mij toch even voorstellen...

Ik ben 34j en een geweldige autofreak (zowel het gebruik als het verzorgen van de auto's :-d )

Persoonlijk ben ik al lang een Autoglym produkten liefhebber ook enkele Meg produkten kan ik wel appreciëren.

Sinds kort ben ik gaan experimenteren met wat andere produkten zoals Poorboys,Dodo Juice...die mij ook bevallen.

Het detailen is zoals bij de meesten waarschijnlijk een uit de hand gelopen hobby:)
Sinds begin vorig jaar ben ik dan ook machinaal begonnen met de G220 ,ik denk dat ik dankzij Carclean ook de eerste in België was met de G220( zelfs voor Meguiars ze zelf leverde ;-) )

Ondertussen is het al zover dat ik voor verschillende kennissen en vrienden op wekelijkse basis hun auto moet/mag wassen.:jippie
Drie auto's buiten de mijn,heb ik ondertussen ook al de FULL WORKS gegeven.

Momenteel ben ik ook in de richting van een Rotary beginnen denken maar ben er nog niet volledig uit.

Nog even over mijn auto's:

Als daily ride rijden we met een Opel Vectra C break.

215644893.webp

Voor de fun in de weekends heb ik een BMW M3 e30

290910345.webp

Voor het hardere werk (trackdays,enz...) rij ik met een Subaru Impreza STI

359944924.webp

En dan hebben we pas nog iets leuk aangeschaft voor de dochter, Fiat 500 1.2 Sport( je ziet mij ook nog een stukje op de foto :o) )

368018625.jpg

En om naar mijn werk te rijden en de file's te omzeilen heb ik nog een brommer, Kymco Xciting 500 Ri

323310107.webp

Zo man, welkom hier!

3 vette wagen dat jij hebt, mijn voorkeur gaat toch uit naar de M3 en Impreza.

Vette scooter ook. Van waar ben je ergens? Heb ik Asse ook zo eentje zien staan..

Grtz

welkom wim in ons midden, mooi wagenpark heb je daar, mooie vectra hoor, een echte OPC?
en een scooter voor de drukte te omzeilen, goed bezig.

grtz DAPpere DoDo....

Welkom Wim !
Idd mooi wagenpark heb je daar .
Vind trouwens ook de wagen van je dochter wel iets hebben...
Mooie Fiat , goede kleur en goede striping !

Welkom Wim, ennuh zoals al eerder aangegeven meer pics van de M3 en Sub!
Je krijgt er een dagtaak bij om je wagen/scooter park shiny te houden.

Grt Ed.