• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wielborstel

Rikske

Detailing trainee
12 apr 2017
17
25
Beste,

Kan iemand mij zeggen wat ik het beste neem voor wielborstel voor dit type velg, de maat is 19"?

mercedes-benz-a-class_w176_wheels_693_50003_manyspoke_19inch_detail_715x230_04-2015.jpg


Alvast bedankt.
groeten,
Eric
 
Ik gebruik voor 19" Alpina velgen (bmw) altijs de wheelwoolie medium. Deze is ook handig voor het velgbed.
 
Bedankt voor de info Altos, ik was aan het twijfelen tussen de large & medium.
De binnenkant van de velg en spaken zijn zwart gelakt (niet duidelijk op de foto) moet ik dan oppassen voor bepaalde producten of maakt dit niet uit?
 
Dit maakt niet uit. Vaak word ook gedacht dat de ijzerverwijderaars (bv Monello Non-Ferro) schadelijk zijn voor de velgen maar dit is gewoon veilig voor alle velg types.
 
De grote vraag is... zijn de remschijven net ze groot als op het plaatje!

Want dat is bepalend welke maat borstel er tussen past.

Als ik naar het plaatje kijk... past er makkelijk een large tussen!
 
Deze foto is wel zichtbaar.

De medium past hier goed tussen.
Het velgbed is wat lastiger bereikbaarbaar helaas voor je maar wie mooi wil zijn...
 
  • Leuk
Reactions: Rikske