• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winactie Waxaddict Vortex t.w.v. € 279,99!

E

Etterual

Guest
Waxaddict Vortex Actie.jpg
 
Dus het mag zowel hier als op facebook? Want er staat "alleen foto's in dit bericht" maar dat staat op facebook ook ;)

Ik ga er vanuit dat jullie niet van dubbelposts hier én op fb houden, wat heeft de voorkeur? Dan houden we daar natuurlijk rekening mee ;)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Sugr_81
We willen de mensen die geen Facebook hebben wel de mogelijkheid geven om mee te doen, vandaar dat foto's ook in dit topic geplaatst mogen worden! Voor ons maakt het niet uit of je je foto hier of op Facebook plaatst, we nemen toch alle berichten mee in de keuze!
 
Valt mij op dat de eerste 2 foto's origineel zijn en de andere 2 bewerkt. Ik doe niet mee aan de actie, omdat ik mijn detail-string aan de wilgen ga hangen, maar de bewerkte "afbeeldingen" zullen vaak leuker uitkomen als de "gewone" foto's, lijkt mij zo.

Maar dat is de intentie niet, toch?

Zo vind ik bijv. de eerste foto erg goed de intentie weergeven. "Op je trouwdag, in pak, nog effe je bijkleurende aparte trouwauto de finishing touch geven" Goede foto, geen tierelantijn. ;)


De tweede foto moest ik ook om schuddebuiken, haha! Volgens mij geeft dit het beeld weer van alle WaxAddicts! :)
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Valt mij op dat de eerste 2 foto's origineel zijn en de andere 2 bewerkt. Ik doe niet mee aan de actie, omdat ik mijn detail-string aan de wilgen ga hangen, maar de bewerkte "afbeeldingen" zullen vaak leuker uitkomen als de "gewone" foto's, lijkt mij zo.

Maar dat is de intentie niet, toch?

Zo vind ik bijv. de eerste foto erg goed de intentie weergeven. "Op je trouwdag, in pak, nog effe je bijkleurende aparte trouwauto de finishing touch geven" Goede foto, geen tierelantijn. ;)


De tweede foto moest ik ook om schuddebuiken, haha! Volgens mij geeft dit het beeld weer van alle WaxAddicts! :)

Haha, zo dacht ik er ook over, ik vind de foto van @Ronniiie top, de foto van @Jacco89 heb ik ook om gelachen, mooi bedacht zo, haha!
Jammer dat je zelf niet mee hebt gedaan @Quantoxx , zoals eerder al gezegd dan was je de absolute winnaar geworden :p.

@Stender op de Facebook pagina zijn circa 35 foto's geplaatst (pin me niet vast op die ene foto meer of minder:yum), waarvan er een aantal zonder persoon op de foto zijn (wat volgens mij wel een eis was, voor de rest veel foto's van DAPpende mensen/gepolijste auto als spiegel gebruikende/kwakje spuitende, uhh bedoel foamende mensen en een paar originele :yum
 
@Jdb - Hah! Ik heb nog in de Hunkemöller gelopen met mijn dochtertje, ol zoek naar een mooie string + stockings om te kunnen pimpen naar Detailing-string. Helaas werd ik geweigerd door het personeel. XD

Maja, nu hebben anderen ook kans, hahaa! ;)

Ooh, FB vol foto's zonder persoon? Das jammer, de ijtentie zal wel goed zijn geweest.



Greeeetz
 
@Jdb - Hah! Ik heb nog in de Hunkemöller gelopen met mijn dochtertje, ol zoek naar een mooie string + stockings om te kunnen pimpen naar Detailing-string. Helaas werd ik geweigerd door het personeel. XD

Maja, nu hebben anderen ook kans, hahaa! ;)

Ooh, FB vol foto's zonder persoon? Das jammer, de ijtentie zal wel goed zijn geweest.



Greeeetz


Hahahaha! Ik had die gezichten van het personeel daar wel willen zien:joy:!
Jaa, toch wel weer een paar foto's zonder persoon, maar inderdaad de intentie zal wel goed zijn geweest.
Ik ben er zelf helaas niet aan toe gekomen om een originele foto te plaatsen:confused: al had ik wel iets in gedachte...
Er staan op Facebook ook een paar leuke, ben benieuwd wie er gaat winnen. CC maakt een selectie, waar wij aan de hand van likes de winnaar kunnen kiezen toch?
 
Idd veel van de facebook foto's vind ik eigenlijk niet origineel genoeg om ook maar een kans te maken. Zelf men best gedaan voor iets of wat origineel te zijn. We zullen wel zien