• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Organiseer hem zou ik zeggen, je hebt het adres ;)

Wil hem eventueel ook wel weer regelen als jullie met een (richt) datum komen
 
Ik organiseren? Whoehahaha, dat is net zoiets als een vuurtje blussen met benzine.... :D

Nee gekheid, een meeting ergens zoals vorig jaar in November.
Die is wel erg dichtbij, misschien een optie in December/Januari?
 
November is voor mij niet te dichtbij. Zaterdag 5 november! Of een andere zaterdag in november. Ik ben er bij!
 
Lijkt me een goed plan Pat, gezellie weer met de clubb. :-b
Zaterdagje lijkt mij relaxt.
 
Was vorig jaar ook super. Geen thuiswedstrijd voor mij, maar de kilometers zeker waard.
 
Helemaal eens :)^
(deze keer alleen goed regelen op mijn werk dat ik niet weer de nacht ervoor tot 04.00 moet werken :sob: )
 
Hier meer info voor wie niet weet waar het over gaat: https://forum.Carclean.com/cc_postst8199/20-November-detaildagje-Lelystad.aspx
 
LB zei:
November is voor mij niet te dichtbij. Zaterdag 5 november! Of een andere zaterdag in november. Ik ben er bij!

5 november is nog een kleine 4 weken ! Enig idee wat er voorafgaand allemaal nog geregeld moet worden aan faciliteiten, catering ed ?
Ik zal morgen contact opnemen met onze contact persoon bij Farm World om eens te informeren of het op zo'n korte termijn wat hem betreft nog gaat lukken.

Even ter info : er moet wel minimaal € 150,- op tafel komen om de hal uberhaupt te kunnen huren.
Dit houdt in dat als er minder dan 10 leden komen die samen dat bedrag op tafel moeten leggen...

Boven de 10 deelnemers betalen we 15 euro per auto.
 
Nee, ik heb geen idee wat er allemaal bij het organiseren komt kijken. Blijkbaar onderschat ik het. Het was vorig jaar super geregeld.

Wat betreft de huur van € 150,00, dat moet wel goedkomen gezien het aantal deelnemers vorig jaar. Als je zegt dat je komt, dan in het vooruit betalen en niet komen is wel betalen.
 
Ik kan echt niet organiseren, maar een meeting lijkt me wel wat.

Ik start alvast met een lijstje. Kijken of er animo is.

1 - nicknameless
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

Lijstje copy paste en aanvullen.
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
SkyBuMp zei:
Kijken of er animo is.-

Mooi centraal, mijn aanwezigheid hangt af van de familie situatie. Als die goed is ben ik aanwezig :ja

1 - nicknameles
2 - SkyBuMp
3 - Paulus de Boskabouter
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
1 - nicknameles
2 - SkyBuMp
3 - Reny
4 - Paulus de Boskabouter
5 - RST-Smurf
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
11 -
12 -
13 -
14 -
15 -
 
1 - nicknameles
2 - SkyBuMp
3 - Reny
4 - Paulus de Boskabouter
5 - RST-Smurf
6 - Mark1986
7 -
8 -
9 -
10 -
11 -
12 -
13 -
14 -
15 -


Zat er laatst eigenlijk nog aan te denken.. ideaal om je auto ff winter klaar te maken ;)