• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wit lederen zetels beschermen tegen verkleuren door jeans

wpetit

Detailing trainee
9 apr 2013
6
47
Ik heb heden mijn nieuwe Mazda CX-30 afgehaald met witte lederen zetels. Nu zou ik deze autostoelen willen beschermen tegen het blauw afgaan van jeans. Mijn vorige Mazda6 had eveneens witte zetels, maar na een tijdje zat er een lichtblauwe waas op van jeans. Ik reinigde die dan met producten van Meguiars of Mothers. Bestaat er iets doeltreffend om het leder eventueel af te schermen tegen die vervuiling, zodat ik die niet om de maand hoef te reinigen.
 
Ik zou daar eerder een coating op aanbrengen zoals Gyeon Q² LeatherShield. Een stuk duurzamer en beter bestand tegen frictie dan LeatherCoat.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Geen verkleuring hier.
20200415_163752.jpg

20200415_163745.jpg
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Juist andersom. Het echte leder in onze bmw is plakken in de zomer maar het kunstleder in de Tesla is zachter en poreus. Moeilijk te beschrijven maar je zweet of "plakt" nooit in die zetels. Als er een keuze mogelijk zou zijn dan kies ik zonder twijfelen voor het kunstleder van Tesla, koel in de zomer en warm in de winter. Dat hebben ze goed voor elkaar.