• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

witte subaru nu wel met pics...

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
amaai, na 15 jaar ... staat steeds buiten.
even wat pic's.
Helaas in de donkere genomen, op vrijdag begonnen met wassen en schuren APC, daarna nog gekleid...
Zaterdag, afplakken polieren vullen en waxen.

Is m'n eerste klus.

DSC_3198.webp

DSC_3198.webp

Na het wassen

DSC_3214.webp

DSC_3209.webp

Dan maar schrobben met APC en beginnen met kleien...

DSC_3219.webp

DSC_3207.webp

ai, nog wat mos vergeten... }:)w

Tandenbostel bovenhalen ...

DSC_3202.webp

dan SSR 2 en 1 gebruikt white diamond en tenslotte EX-p...

Het eindreslultaat

DSC_3236.webp

DSC_3237.webp

DSC_3238.webp

DSC_3239.webp

Dan de gebruikelijke pic's ... maar al m'n spullen lagen nog in de garage, dus heb ik een beetje keukengerief genomen...

DSC_3241.webp

DSC_3241.webp

Bedankt voor het lezen, gisteren lukte m'n photobucket downloads maar niet, daarom nu effekes aangepast.

Prachtig resultaat, de kleur van de auto is hetzelfde als het forum lijkt wel :lol

Je moet even de rechtstreekse link van het plaatje tussen de [i m g][/i m g] zetten (zonder de spaties)

Sorry sorry, m'n photobucket upload werkte niet gisteren, nu effe aangepast. Ik kreeg m'n foto's maar niet te zien }:)w

Nu ging alles van de eerste keer.... mss een beetje té vermoeid ?

Was een toffe maar vermoeiende dag ... amaai.

Very Nias SIR!!
mos en ellende verdwayne:lol ,mooi sneeuwvlokjes wit weer.En dreft bij jullie is het toch Mister Proper????[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

@Wim wel de auto is van m'n schoonzus, de eer om het interieur aan te pakken laat ik volledig aan haar over.

@Zuidwest Bij ons vind je allebei... ma ik gebruikt liefst Dreft met een degelijk ( lees metalen ) schuurspons.

Mooi eindresultaat :ja

Wat betreft die schuurspons, dat kan je beter niet doen, er moest maar eens iets blijven steken in die doek dat je over het hoofd ziet. Dat zal je dan de volgende keer wel geweten hebben.

B.K. zei:
Mooi eindresultaat :ja

Wat betreft die schuurspons, dat kan je beter niet doen, er moest maar eens iets blijven steken in die doek dat je over het hoofd ziet. Dat zal je dan de volgende keer wel geweten hebben.
Exact my first thoughts!...

Die is inmiddels ook de was ingegaan hoor ...
Daarna check ik ze een voor een, op korreltjes ...
die krijg je zowiso mee, na een kuisbeurt, helaas.
Met die oranje doeken heb ik vaak licht-groene lastige korreltjes, die haken zich vast in m'n mooie doekjes .. }:)w
En dat is niet van in m'n neus te peuteren, die tijd had ik niet gisteren en vandaag ...
weet echt niet van waar... ma ja.

Minieken zei:
Die is inmiddels ook de was ingegaan hoor ...
Daarna check ik ze een voor een, op korreltjes ...
die krijg je zowiso mee, na een kuisbeurt, helaas.
Met die oranje doeken heb ik vaak licht-groene lastige korreltjes, die haken zich vast in m'n mooie doekjes .. }:)w
weet echt niet van waar... ma ja.

moeder de vrouw, die ze in ' t geniept gebruikt? :-"

nee Wim, ze komt aan dat materiaal gelukkig niet aan, ik heb ze wél een flesje APC moeten geven ter compensatie ... :cool

Daarmee is ze nu wel erg aan de slag gegaan, gaat hier binnekort alle reinigers gaan vervangen zoals keuken en badkamer spullen, vrees ik.

Yep, APC da's topspul hé.

Kan je in de vergadering van mede-eigenaars niet afdwingen om wat meer TL-s te hangen in jullie garage....dan kan je in de winter verder detailen :-"

Minieken,
voor je eerste job heb je dat goed gedaan:-)^
En zoals corsawim al aanhaalde is licht een zeer belangrijk attribuut!!!!!
Maar toch zeer goed gedaan.
heb je aan de bumpers iets aangebracht of waren ze er echt zo erg aan toe?

@ Focusio De bumpers én wieldeksels zijn der echt zo erg aan toe, dat zwart is van tegen iets aan te schuren. }:)w
persoonlijk zou ik de deksels deraf laten, ma ja.

Focusio zei:
Minieken,
voor je eerste job heb je dat goed gedaan:-)^
En zoals corsawim al aanhaalde is licht een zeer belangrijk attribuut!!!!!
Maar toch zeer goed gedaan.
heb je aan de bumpers iets aangebracht of waren ze er echt zo erg aan toe?

misschien is zo'n pikkel met 2 bouwlampen een optie....staan soms in reclame bij de doe-het-zelf voor een klein prijsje....

Ja, ik heb zo'n lamp als Focusio, is met 3 spaarlampen in. Mooi ding, maar die gebruik ik echt niet om elk laagje op elke kant te bekijken, daarnaast kan ik geen 1000 W vermogen afnemen, want dan springt de plomb ... buiten zulke job's kunnen doen lijkt me nog het beste, ma ja, daarvoor is ook het beste weer gedaan hé ?

Groetjes Mini.