Met de deur in huis: Wok is de (bij)naam, 29 lentes jong, woonachtig te Eindhoven en er stroomt benzine door mijn aderen Ik ben een autoliefhebber in de ruimste zin van het woord, maar Peugeots hebben bij mij toch een streepje voor. Zelf heb ik drie Leeuwtjes voor de deur staan:
Peugeot 308 1.6HDiF-110 XT (2008)
Leasebak, opgeleukt met xenon, JBL-audio en Bleutooth (fabrieksopties!)
Peugeot 205 CTI (1988)
1.6 105pk op papier, 1.9 122pk in werkelijkheid, wordt op termijn weer 1.6 met ~110pk.
Peugeot 205 Green 1.4 (1988)
1.4 met Solex carb. 60 trappelende paardjes en twee ton achter de kiezen. Gekocht om de leasebak uit de bijtelling te houden. Heb het ding net anderhalve maand in bezit, maar ze heeft mijn hart al gestolen
Het gekke ding rijdt echt fantastisch!
De leasebak (308) gaat gewoon naar de garage voor onderhoud, maar de 205jes onderhoud ik zelf. Dat gaat me best goed af (al zeg ik het zelf), maar van detailen heb ik amper kaas gegeten. Zodoende hier terecht gekomen en ik ga nog maar even verder lezen hier. Ik heb inmiddels een beeld gekregen hoe ik de 205 Green weer kan opkalefateren, want die is er echt slecht aan toe qua lak
Peugeot 308 1.6HDiF-110 XT (2008)
Leasebak, opgeleukt met xenon, JBL-audio en Bleutooth (fabrieksopties!)
Peugeot 205 CTI (1988)
1.6 105pk op papier, 1.9 122pk in werkelijkheid, wordt op termijn weer 1.6 met ~110pk.
Peugeot 205 Green 1.4 (1988)
1.4 met Solex carb. 60 trappelende paardjes en twee ton achter de kiezen. Gekocht om de leasebak uit de bijtelling te houden. Heb het ding net anderhalve maand in bezit, maar ze heeft mijn hart al gestolen
Het gekke ding rijdt echt fantastisch!
De leasebak (308) gaat gewoon naar de garage voor onderhoud, maar de 205jes onderhoud ik zelf. Dat gaat me best goed af (al zeg ik het zelf), maar van detailen heb ik amper kaas gegeten. Zodoende hier terecht gekomen en ik ga nog maar even verder lezen hier. Ik heb inmiddels een beeld gekregen hoe ik de 205 Green weer kan opkalefateren, want die is er echt slecht aan toe qua lak