• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang - DGPSealant 3.0 Waterdun geworden

GdV42

Detailing rookie
7 jul 2009
397
0
Hoi,

Ik heb een probleem met de DGPS......ik had heb al een tijdje niet gebruikt en hij is binnen opgelslagen bij kamertemperatuur (trapkast in huis dus altijd tussen de 15 tot 25 graden)

Een tijdje geleden ben ik de boel een beetje aan het sorteren en het valt mij op dat toen ik de fles schudde het net leek of er water in de fles zat. Dus ik de fles openmaken en inderdaad de dunne emusie die de DGPS normaal is, is gescheiden in een olieachtige laag en wat melkachtig spul. Als je het schud dan blijft het heel lang heel dun totdat de emusie klaarblijkelijk heel fijn verdeeld is en dan wordt het wel weer wat dikker. Maar niet zo dik als het ooit was en het ontmengt ook weer, zij het na een tijd.

Is dit normaal bij DGPS? en is de werking ervan nog hetzelfde? Eerlijk gezegd gebruik ik deze sealant ook wel een op het scherm van tablets en telefoons omdat het super glad en vuilafstotend wordt....en het lijkt nog goed te werken. Maar ik heb dit nog niet eerder meegemaakt en vraag het mij gewoon af.....zit er een houdbaarheidsdatum op DGPS? Zou zonde zijn want het is prijzig spul

Ik hoor graag van jullie
GdV
 
Ik heb hetzelfde geconstateerd , maar ook verder geen nadelig effect gevonden.

Zie ook hier: https://forum.Carclean.com/threads/forumregels-lees-dit-topic-eerst-even-aandachtig-door.1/0903
 
Bedankt voor de Link McShine het is dus een "known error". Wel dat wordt dus gewoon goed schudden voor gebruik.