• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Tire & Wheelcleaner..?

Cabrio freak

Detailing trainee
22 mei 2010
3
47
Hoi,

Eventjes een vraag heb vorige winter de velgen en banden,voor het opstallen tijdens de wintermaanden netjes gereinigd met wolfgang tire & wheelcleaner.Uitermate tevreden over.
Daarna netjes ingevreven met de rimwax.Bandjes met de wolfgang tire gel.
Nu is mijn vraag,kan ik de velgen nu verder reinigen met de wolfgang?
Of zal deze de rimwax gaan aantasten?
Niet dat ze d'er vies uitzien ofzo..,maar daar ik het product toch in m'n bezit heb.

autonaar3-stappenplan050.jpg



BMWCabrio026.jpg



GRtn
 
Valt te zien hoe agressief de Wolfgang Wheelcleaner is.
Heb er geen ervaring mee dus weet het niet..

Knappe BMW!!
 
Als je een velgenwax gebruikt, is voor de wekelijkse wasbeurt een shampoo mix meer als voldoende. :cool:
Als je de Wolfgang reiniger gaat gebruiken, gaat je waxlaag er snel vanaf zijn vermoed ik.
 
Ik heb de wolfgang velgenreiniger ook.
Vind het meer een verdunde versie van bv Bilberry/purple rain, absoluut geen topproduct uit de wolfgang reeks en zeker niet aan die prijs.
Niet echt superkrachtig, je gaat er geen echt aangekoekte velgen terug netjes mee krijgen.
Ik zou het product houden voor wanneer het echt nodig is.
Zoals eerder aangehaald, heb je geen velgenreiniger nodig als je wielen netjes in een wax zitten.