• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ook ik koop al enige tijd uitsluitend USA producten als het echt niet anders kan. Net als Chinees.

Dat is niet altijd even makkelijk, maar daarom des te belangrijker. Als we niet EU kopen, verdwijnt EU vanzelf van de markt.

En daarmee ook de EU regulering. Die regulering zal ongewijfeld hier en daar de plank mis slaan, maar over het algemeen worden wij, de consument, de EU burger echt wel goed beschermd. Dat is me wel de moeite waard om me te verdiepen in de herkomst van de producten die ik koop. Tevens is me dat wel een paar euro extra waard. Je kan maar eens in de zoveel tijd met een stembiljet stemmen. Met je eurobiljet stem je elke dag.

Een filtermogelijkheid in de webshop voor EU made of EU hoofdkantoor zou wat mij betreft dan ook een welkome aanvulling zijn.