• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

WoWo Tar ervaringen

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
4.446
193
Ik heb meerdere velgensetjes voor mijn BMW en vandaar maar eens begonnen om een standaard setje weer wat toonbaarder te maken .Ik had een video maar die doet het niet lekker helaas ,moraal van het verhaal is dat ik de teerplekken vrij makkelijk kon verwijderen. Spul stinkt aardig maar goed als het werkt is dat verder niet zo boeiend. Bij mijn flesje zat geen sprayer dus had ik het overgegoten in een lege fles Valet pro Tar&glue .
 

Bijlagen

  • D038F9EA-3685-48DF-8BA2-CBF4669F5BE9.jpeg
    D038F9EA-3685-48DF-8BA2-CBF4669F5BE9.jpeg
    216,1 KB · Weergaven: 373
Laatst bewerkt:
Hier ook gebruikt op de zomerwielen, fles op de kop op een doek. Doek op de teerplekken en ze lossen zo op :)
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ik heb die ook Ric en ik vind het prima werken. Met een doek op de plek gedept en daarna afgenomen, alles weg. Inderdaad stinken als een malle, dus een oude doek gebruiken en daarna in de prullenbak..........ruikt behoorlijk sterk
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Het is jammer dat die video niet werkt maar had men kunnen zien hoe makkelijk die teer spots weg te wrijven zijn.
Ik heb een bak met doeken die ik niet meer goed genoeg vind voor mijn lak en die was ik ook apart van de rest maar doeken vol teer resten kiep ik weg ik heb toch zat.
Oude gewassen “coating” doeken zitten bv ook in die bak maar daar knip ik altijd een hoek vanaf zodat ik ze kan herkennen.
 
  • Leuk
Reactions: GTI-EDITION230
Zelfde ervaring hier, werkt prima, maar stinkt zo erg dat je de doeken bijna weg moet gooien na gebruik.

Heb één keer geprobeerd de doeken te wassen en toen stonk de wasmachine zo naar Tar Remover dat die nog eens op 90 graden moest draaien.