• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wrap: diy. Waar kopen?

Loxy

Detailing trainee
31 jul 2016
77
20
Totaal niks te maken met producten of reinigen van de auto. Maar ik was benieuwd welke websites jullie aanraden om wrapfolie te kopen. Wil graag mijn spiegelkappen enzo doen (allez, vriendlief zal dat doen), maar we twijfelen qua website welke de beste is.
 
Beter gewoon een gerenommeerd wrap bedrijf benaderen. Kwaliteitsfolie plakt ZOVEEL beter...
Als je al online ergens gaat kijken, zoek dan 3M of Arlon bijvoorbeeld...
 
Van 3M heb ik gekeken maar moet minstens 1m afnemen aan €60 en wil twee kleuren (Carbon en glanzend zwart), beetje stom voor wat deurklinken, spiegelkappen en vw emblemen. Heb nu folie besteld, zal wel zien wat het geeft.
 
Het is er eindelijk
0548e33a10ec4067f219faa11b28451a.jpg
 
Welk product kan ik het beste gebruiken om dat plastiek terug goed zwart te krijgen of zou ik het ook wrappen?
 
Welk product kan ik het beste gebruiken om dat plastiek terug goed zwart te krijgen of zou ik het ook wrappen?
Voor plastic en kunstof kun je een dressing nemen zoals de Auto Finesse Trim Revive. Of je maakt gebruik van Gyeon Trim.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Loxy
Dat stukje plastic achter je VW logo zou ik ook gewoon wrappen, carbon of ook zwart. Staan veel voorbeelden hiervan op het internet. Kan je leuk mee spelen welke combi je mooier vindt, Ook complete setjes speciaal voor VW logo's zijn hiervoor beschikbaar trouwens.
 
Heb je plasti dip we lees overwogen? Is er natuurlijk niet in carbon maar het zit bij mij op me grill en houd na 6 maanden nog goed stand op 2 plekjes na, spuitbus kost ook maar een 10tje en je haalt het zo eraf en brengt het opnieuw aan