• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Younes (en mijn BMW 118d)

Younes

Detailing trainee
21 sep 2017
12
35
40
Amersfoort
Hi guys,

Even kennis maken:

Ik heb altijd lease auto's gereden die ik zelf nooit gekocht zou hebben en daarom nooit een gevoel/band met die auto's gehad. Nu, daarentegen heb ik sinds lange tijd weer mijn echte eigen auto. Een BMW 118d uit 2008 en die is heel hard toe aan een grondige poetsbeurt.

Ik moet meteen bekennen: ik ben heel content met deze auto, maar het is wel een soort tussenauto tot er een nieuwere BMW met minder KM's op de teller komt. Deze auto vind ik dus bij uitstek geschikt om te leren en daarom heb ik mezelf aangemeld op het forum.

:)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom! Informatie is er genoeg te vinden.

En we houden van foto's:)

Daar kan ik me iets bij voorstellen :) Maar zou je foto's willen zien van een auto die alleen maar krasstraatverleden heeft? :D

Ik ben me nu pas aan het orrienteren voor voor welke producten ik moet aanschaffen. Ik ga voorlopig nog niet beginnen aan de poetsbeurt.
 
Daar kan ik me iets bij voorstellen :) Maar zou je foto's willen zien van een auto die alleen maar krasstraatverleden heeft? :D

Ik ben me nu pas aan het orrienteren voor voor welke producten ik moet aanschaffen. Ik ga voorlopig nog niet beginnen aan de poetsbeurt.

Uiteraard zijn we benieuwd naar de BMW zelf :).

Er zijn redekijk wat topics over het beginnen/samen stellen van je stappenplan/collectie. Denk dat als je de zoekfunctie gebruikt je veel zult vinden.
 
  • Leuk
Reactions: Younes
Dat klopt, hoewel ik de V90 wel erg uit de pas vindt lopen tov anderen. Is erg groot, gaat niet lukken in een dag te polijsten.

Vanavond de XC40 onthuld. Ik moet er nog even aan wennen geloof ik.

f8d8230374ee8249b07e064c7c360814.jpg
 
  • Leuk
Reactions: m@rio