• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zand en stof

Pieter

Detailing rookie
3 sep 2012
18
0
Hallo allemaal
Ik heb een vraag ik heb mijn auto gewassen met gold class van meguiars en gekleid en toen ben ik met monello finis aan de gang gegaan en daarna in gesmeerd met gold class carnauba meguiars en als laats gebruikt meguiars ultimat detailer maar ze zijn in de straat aan het werk dus zand en stof dus me hele auto onder ik heb de auto afgespoeld met een gieter maar alle stof en zand blijf erop liggen dus mijn vraag is waarom spoelt het er niet af en blijft het erop liggen

Hoop dat iemand antwoord heeft alvast bedankt

Het zand word nat (duh) en blijft dus iets wat plakken. Probeer een wat hardere waterstraal of hoge druk. met enkel een gieter red je het niet.

@Pieter Probeer voortaan iets meer punten en komma's in je tekst te gebruiken..

Ik heb nog nooit zo'n lange zin gelezen.. :-b

Het is anders nog steeds goed te lezen, zeker nog nooit een wet-artikel o.i.d. geprobeerd te lezen? :lol