• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zelf gespoten sideskirt.

Farson

Detailing chief
1 jul 2017
186
103
Almere
Vandaag op verzoek van mijn schoonvader de zelfs gespoten sideskirt van een kennis weer toonbaar gemaakt.

Van te voren wist ik dat het geen 100% klus zou worden. Maar de kennis was al blij als het iets beter zou worden.

Vooral de naden waar hij het had afgeplakt alvorens te spuiten waren lastig weg te krijgen deze waren vrij dik.

Na veel met het handje schuren van 1000/1500/2000/3000 de boel gepolijst met monello mezzo en final op de 4 inch Monello pads (kleinste in m’n collectie). Daarna de boel afgetopt met een laagje Collinite

Als je er met je neus erop zit zie je nog wat maar is zeker 90 % beter. Hij was er blij mee.

En nog een foto van voor en na.
be45e0d22db06087889a9ec41581324b.jpg
 
Ja daar heb ik ook over nagedacht denk kosten?? En zoiets van ik probeer het eerst zelf!

Persoonlijk zou ik m’n sideskirt na schade laten spuiten. Zal ook de wereld niet kosten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi resultaat hoor!
Ik ben dat overigens niet met je eens @Farson .
Het spuiten van 2 sideskirts kost je al snel 300 euro.
Dan is de bovenstaande wijze een stuk vriendelijker.
 
  • Leuk
Reactions: Farson
Ja 300 euro is een hoop geld inderdaad. Laten we het erop houden dat het afplakken wat beter zou kunnen
Al met al was het een mooi klusje om te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: