• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zij ramen waxen?

Ford

Detailing addict
2 jan 2014
213
65
Heb je er met regenbuien profijt van als de zijramen in de wax staan, dus NIET de voorruit.
 
Ik weet niet of wax echt een succes is op de ruiten, maar een waterafstotende sealant/coating helpt zeker voor het zicht.
 
Het is er niet voor gemaakt natuurlijk maar het kan wel. Deed dit vroeger ook ook alleen de zij ramen. Soms nog wel eens een laagje BSD. Geen probleem hoor. Zeg het toch even, VOORRUIT NIET!
 
Zet het er altijd op. Nu is het wel zo dat niet iedere was makkelijk verwerkt op ramen/rubbers/plastic, etc. Ik gebruik meestal de Autoglym HD wax, welke prima gebruikt kan worden om rubbers te voeden, zonder witte strepen/vlekken achter te laten.
 
heb het nu even geprobeerd op de voorruit en gaat prima alleen 1 nadeel de ruitenwissers gaan stuiteren over je raam bij weinig water, verders het ijs gaat er makkelijk af en het is goed geen waas of strepen.

Ik heb fusso 12 maanden erop gesmeerd.