• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn er mensen die ervaringen hebben met Bilt-Hamber Surfex HD sprayer

annet

Detailing addict
28 jan 2009
32
52
Ik lees veel ervaringen van andere merken zoals PB APC en Meguiar APC, maar zijn er mensen met de ervaringen van Bilt-Hamber Surfex sprayer APC.

Is deze beter of minder goed.

En anders welke raden jullie mij aan.
 
Het stinkt ,letterlijk. Dat is een nadeel.

Maar voor de rest,

Hij ontvet zeer goed reinigt ook goed en je kan hem ook flink verdunnen. Maar je moet het meer zien als een vervanger voor de Megs Super Degreaser en niet als vervanger voor APC.
Want voor je interieur is het minder geschikt. Dus niet bedoeld om je tapijten te reinigen, zetels,..


Werkt vooral goed in de motor ruimte en op de banden, wielkassen,.. en zo van die dingen.
 
Mij bevalt de Bilt hamber surfex prima.
Ik heb 'm 1:50 in een sprayer en gebruik 'm ook in huis.
In deze slappe mengverhouding is er een zwakke chemische geur.
Hij is goedkoop en mijn enige, dus ik heb (nog) geen ervaring met andere APC's

Hans
 
Ik heb vandaag een 2% Surfex oplossing gemaakt en hiermee de keukenkastdeurtjes afgenomen. De geur van Surfex is een voor mij bekende geur. De Bilberry heeft ook die geur erin zitten. Volgens mij is het ossengal wat ik ruik. Kan ik ook verklaren, gal lost vet op. En Surfex is een goede ontvetter.
Als iemand de specifieke geur thuis kan brengen, hoor ik dat graag (iets anders dan ossengal???)