• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn er nieuwe dap clinics

Scorp

Detailing rookie
25 jun 2011
4
0
Hallo allemaal

Ben net begonnen met het dapen.
Ben er alleen niet helemaal tevreden over, al is het weer niet zo zo slecht maar het kan beter.
Ik denk zelf dat ik te voorzichtig ben ,maar zeker ben ik er niet van .
daarom mijn vraag.

Zijn er nog datums bekend voor de dap clinics.

Alvast bedankt

Scorp
 
Mocht het voor jou gevoel nog te lang duren voor de clinicks er zijn, je bent altijd welkom in Zeewolde om bij ons eens mee te kijken op een avond of zaterdag.

Stuur in dat geval maar een PB.

Gr. Arjan
 
Dankje wel Juffer1 en RST-smurf.

Ik ben nu met andere voor mij belangrijke dingen bezig
zodra deze afgerond zijn. ( denk volgende maad) .zal ik met alle plezier contact met jullie nemen.


Nogmaals bedankt.

Scorp
 
Ik misbruik even dit draadje om jullie erop te wijzen, dat er voor de liefhebber een plek (plus eventueel introducé ) is vrijgekomen voor deze zaterdag, een DAP500/900-clinic. Wie het eerst komt, het eerst maalt, aanmelden via de site: https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=52 .
 
Dan moet je deze link in de gaten houden...
Inschrijving via het forum is niet mogelijk zover ik weet! ;)
 
ik zie dat de clinics 35 euro kosten.
Wat krijg je voor deze prijs allemaal?

Is dit enkel de cursus of krijg je effectief bepaalde tools mee naar huis voor deze prijs
 
staat enkel wat je gaat doen op een testpaneel. Niks over producten die je meekrijgt.
Want je kan zo'n workshops genoeg gratis terugvinden op het inet
 
Die produkten krijg je niet gratis mee hoor is een bedrijf he geen liefdadigheids instelling :D
Sommige produkten die kan je proberen bij hun tijdens de clinic en zal je er bij moeten kopen
daar op locatie of anders naderhand via de webshop begreep ik ... shoot me if i´m wrong !
 
Toon;303878 zei:
staat enkel wat je gaat doen op een testpaneel. Niks over producten die je meekrijgt.
Want je kan zo'n workshops genoeg gratis terugvinden op het inet

Met alle respect, maar ga dan naar zo"n workshop toe... Als je het niet erg vindt willen wij ook betaald worden voor ons werk zodat wij ook kunnen leven. Voor niets gaat de zon op zullen we maar zeggen....:(
En nee, je krijgt geen producten mee, je leert de nodige zaken, krijgt een goede lunch en drinken, je kunt ons de oren van onze kop vragen en adviezen krijgen. Tevens krijg je 10% korting op je aankopen.
Je kunt veel producten uitproberen voordat je ze koopt. Dus je weet wat je koopt en met het juiste advies erbij....
 
@Toon: waarom zou je clinic van Carclean willen volgen als jij via internet ook gratis clinics hebt gevonden?

aanvulling: geef mij maar zo'n CC-clinic hoor....
 
stimpy68;303883 zei:
Met alle respect, maar ga dan naar zo"n workshop toe... Als je het niet erg vindt willen wij ook betaald worden voor ons werk zodat wij ook kunnen leven. Voor niets gaat de zon op zullen we maar zeggen....:(
En nee, je krijgt geen producten mee, je leert de nodige zaken, krijgt een goede lunch en drinken, je kunt ons de oren van onze kop vragen en adviezen krijgen. Tevens krijg je 10% korting op je aankopen.
Je kunt veel producten uitproberen voordat je ze koopt. Dus je weet wat je koopt en met het juiste advies erbij....

Bedankt, had de lunch en drinken niet bekeken :)
En met de 10% kan je zeker nog gouden zaken doen
 
Voor een paar tientjes krijg je wel de theorie goed uitgelegd, gedegen advies en kun je veilig oefenen op een testpaneel. Prima toch? Het is geen verplichting maar wel verstandig om te doen.

Overigens: komt er binnenkort nog een rotary clinic?
 
Toon;303878 zei:
staat enkel wat je gaat doen op een testpaneel. Niks over producten die je meekrijgt.
Want je kan zo'n workshops genoeg gratis terugvinden op het inet

Toon, voor niets gaat de zon op!

Wij leveren voor die € 35,- :

- Een professionele clinic met een beter advies
- Een uitstekende personeelsbezetting, per 3 a 4 deelnemers 1 professionele begeleider
- Gebruik van al onze demoproducten, waar wij niet proberen te bezuinigen op materiaal of het aantal beschikbare machines
- Een leuke korting op de dag zelf als je iets aan zou willen schaffen.
- Een uitgebreide luxe lunch

Wil je dit niet, dan schrijf je je niet in en kies je iets anders, niemand verplicht jou om aan onze clinics deel te nemen, net zoals we je niet verplichten om klant bij ons te worden. ;)
 
Zowel de dap als de rotary gevolgd, kan alleen maar zeggen dat het echt wel waard is.

En idd zijn er echt een hoop ervaren detailers aanwezig.
Voordeel is dat er een hoop praktijk ervaring wordt gedeeld.
Niet alleen van de ervaren detailers, maar ook door de vragen van de mede cursisten.

En een hoop werkpleken met een machine en pads. dus je kunt echt goed oefenen.
Locatie is echt goed, niet te groot niet te klein. zeer goed verlicht.

Ik heb geen aandelen of zo, maar puur kijken naar wat je voor de €35,00 "krijgt" vindt ik de prijs niet hoog.