• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zijn/komen er workshop in het oosten?

Niek

Detailing rookie
1 sep 2009
7
0
hey,

weet niet of dit de goede plek is om het te posten maar had een vraag wat betrefd de workshops.

of ik kijk er overheen of er zijn weinig workshops in het oosten van het land, ik zelf zit in de buurt van almelo
en het lijkt me heel mooi om hier eens een workshop bij te wonen....

daarom mijn vraag zijn er hier in de buurt workshops georganiseerd?
zo ja: waar? ...dan zou ik er graag eens 1 bijwonen$$)
zo nee: wat kan ik eraan bijdragen om dat wel eens te overwegen?

ben benieuwd

groeten niek
 
Tja, CC zit nu eenmaal in het westen. En aangezien ze nieuw aan het bouwen zijn, verwacht ik ze niet op korte termijn hier in het oosten. :D :D

Reis gewoon een keer die kant op.

Groet, Peter
 
we kunnen altijd kijken of we een gezellig detailig (met een aantal mede poetesers) dag er van kunnen maken..maar locatie(droog/binnen) en een goede catering is van hoog belang natuurlijk:D
 
Geef mij maar de frisse lucht van het platteland :) Waar de autokey'ers nog geen voet aan de grond hebben gezet of proberen een tractorband te key'en. In het oosten ben ik eigenlijk ook wel voor. Ik kom uit Drenthe, dan is het nog wel een eindje over de N wegen (geen snelwegen er tussen), maar dat mag de pret niet drukken.
 
Oost west zuid noord, wat maakt het uit ? Zo groot is Nederland niet hoor ! En het is wat Cees zegt : Droge schuur en een natte catering !! :D
 
Volgens mij wordt er nix gedaan met cursus ofzo in het oosten.. :auw
Denk als je toch keer na het westen heen moet dan daar ben ik laast ook geweest... :)
 
ja jah de wijzen komen nog altijd uit het oosten

zou toch hier in de buurt wel mooi zijn....een lokatie zal het probleem ook niet worden....mijn baas heeft een paar grote bedrijfshallen...heb een paar buren met grote schuren en we hebben thuis een grote schuur dus dat zal het probleem niet worden

ook heb ik AST gesproken die zijn misschien ook wel bereid om mee te werken...dus voor een kleinere meeting kunnen we daar de wp vast gebruiken.

...k zie het wel zitten hier...en ik denk dat er hier ook genoeg animo voor is

dus wie weet kunnen we eens wat organiseren

groeten niek
 
als er dan van hier al een aantal mensen zijn met interesse....dan wil ik wel achter een lokatie aan enz.

zeg maar wat er dan verwacht word...dan kijk ik naar de mogelijkheden

het moet dan natuurlijk van carclean uit natuurlijk ook mogelijk zijn om een clinic te willen houden

ben benieuwd

let me know!!

groeten niek
 
haha dat droogzetten is hier niet nodig hoor bij mij thuis zijn de weilanden wel droog..t is geen friesland haha

mah een mooie overdekte hal zal het probleem wel niet worden...groeten
 
Bij mij op t werk (Leeuwarden) hebben we er opzich de ruimte wel voor, na wat opruimen kan ik wel een auto of 7 binnen plaatsen, en achter de werkplaats hebben we een plein waar zeker 40 auto's kunnen staan.

Weet alleen niet of mijn baas er voor te porren is, en of er vanuit CC interesse om zoiets op lokatie te doen...
 
ik ga wel even een kennis van mij vragen heeft een auto shop waar een aantal autos binnen kunnen staan in apeldoorn ook lekker centraal en zat parkeer ruimte in en rond om het pand