Deze Range Rover was er flink aan toe. Drie jaar oud, hevige carwash bezoeker en reeds 135000km op de teller.
Schuurpapier p80 was er niets tegen vergeleken.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Eerst een foambad (jammer foto's van het wassen mislukt), met HD afgespoten,
wassen met NXT shampoo en 2 grid emmers.
Dit is het resultaat van carwashbezoek en geen grondige lakverzorging
Daarna met het vermoeiende claywerk begonnen.
Polieren is gebeurt met Meguiar's Professional - DA Microfiber Correction Compound
Deze microfiber maakt het wel ontzettend gemakkelijk om te werken en een bijzonder knap resultaat.
Wat je met DA microfiber klaar krijgt is gewoon ongelooflijk, zelfs een beter resultaat als met een rotary.
Omdat ik geen DA Microfiber wax in huis heb ben ik verder gegaan met Deep Crystal polisch.
Als bescherming heb ik dan de NXT wax gebruikt voor een mooie en langdurige glans te bekomen.
En dit is dan het eindresultaat na 2 dagen hard labeur
Als er suggesties zijn om het eens op een andere manier aan te pakken, altijd welkom.
Mijn volgende opdracht een BMW 1 cabrio, waar ik weer in volle overgave naar uitkijk.
Schuurpapier p80 was er niets tegen vergeleken.
Eerst een foambad (jammer foto's van het wassen mislukt), met HD afgespoten,
wassen met NXT shampoo en 2 grid emmers.
Dit is het resultaat van carwashbezoek en geen grondige lakverzorging
Daarna met het vermoeiende claywerk begonnen.
Polieren is gebeurt met Meguiar's Professional - DA Microfiber Correction Compound
Deze microfiber maakt het wel ontzettend gemakkelijk om te werken en een bijzonder knap resultaat.
Wat je met DA microfiber klaar krijgt is gewoon ongelooflijk, zelfs een beter resultaat als met een rotary.
Omdat ik geen DA Microfiber wax in huis heb ben ik verder gegaan met Deep Crystal polisch.
Als bescherming heb ik dan de NXT wax gebruikt voor een mooie en langdurige glans te bekomen.
En dit is dan het eindresultaat na 2 dagen hard labeur
Als er suggesties zijn om het eens op een andere manier aan te pakken, altijd welkom.
Mijn volgende opdracht een BMW 1 cabrio, waar ik weer in volle overgave naar uitkijk.