• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zoekfunctie iOS werkt niet

Hean

Detailing guru
2 nov 2020
751
128
38
Zuid-oost Brabant
Kan het zijn dan de zoekfunctie via de mobiele versie op
iPhone ios14 niet lekker werkt? Ik heb al 2 dagen dat wanneer ik op het vergrootglas druk er niets gebeurd.
 
Viel mij op dat je niet meer een zoekterm kan intypen en dat er dan geen ''Zoek alleen in titels'' of ''Door lid'' opties meer komen. (Samsung Internet - smartphone / Desktop met Chrome)

Ook op mijn telefoon; ''Nieuwe Berichten''-pagina laat reeds bezochte topics zien. Gebeurt wel vaker, ook op de desktop, maar normaliter is dit opgelost door opnieuw op ''Nieuwe Berichten'' te klikken.
 
Op de iPad ipados 12.4.1 heb ik geen problemen en op android ook niet. Ik zal eens updaten naar 14.4
Edit: Zojuist de update van de iPad naar ipados 14.4 gedraaid en daar werkt de zoekfunctie ook gewoon, via het loepje rechtsboven en via het menu.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk een bugje in het thema. Ik zie het probleem ook, met het standaard thema werkt het wel. We zullen moeten wachten op een bugfixje van het thema vrees ik. Maar ik zal zo nog even speuren.
 
Klopt... In de incognito modus werkt de zoekfunctie wel. Weer eens een goede reden mn cache geheugen te wissen :yum

Greetz Emiel