• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zoekfunctie vindt niet alle producten

Steve Jobless

Detailing trainee
4 apr 2022
42
40
De zoekfunctie op de webshop vindt niet alle producten. Bijvoorbeeld 'Gyeon Q²M Waterspot'. Als ik zoek op waterspot, krijg ik geen resultaten:
aOXIJ4g.png


Ook de quick search vindt 'm niet:
RyYsWwX.png


Maar het product staat wel in de shop en is tevens op voorraad:
 
Ook al vaker gemerkt inderdaad. Als je zoekt naar bijv. 'Gyeon prep' dan staat hij bovenaan in de popup met producten. Als je echter dan op enter/zoeken drukt dan staat hij 'ergens' op de pagina i.p.v. vooraan.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Dank voor de toelichting @Tim en @MeganeRS . Nu ben ik wel nieuwsgierig waar je extra rekening mee moet houden m.b.t. het gebruik van WaterSpot. Ik weet dat het absoluut niet op glas gebruikt moet worden, maar zijn er nog meer waarschuwingen?
 
Waarom mag Gyeon Waterspot remover niet op glas worden gebruikt?
Ik heb gisteren de badkamer douchewand er nog mee gedaan omdat ik de kalk er niet goed afkreeg met azijn of antikal...
Dit was wel een probeersel. Maar het resultaat was meer dan prima.
Geen gekke dingen gezien. Of ligt morgen de glazen wand in duizenden stukjes? :joy:
 
Vooral glas en we twijfelen over het nut van het product zonder dat het de coating teveel aantast.
Bedankt voor de toelichting. Ik heb zelf (nog) geen coating erop zitten maar wel last van watervlekken, zodoende dat ik overweeg dit product te kopen.

@RoyR Geen idee, maar zo staat het in ieder geval op de Gyeon website en video van Yves: https://gyeonquartz.com/product/waterspot/
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
  • Leuk
Reactions: Steve Jobless
@Tim Goed dat ik het nog even check, dank! Hmm, in de comments van dit filmpje geeft Yves aan dat het ook op non-coated cars gebruikt kan worden:
In diezelfde comments bevestigd ie overigens ook dat het daadwerkelijk de coating aantast, wat weer tegenstrijdig is met wat op de site van Gyeon zelf staat... beetje verwarrend.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RoyR
Het haalt mineralen weg. Dus als het watervlekken zijn in je normale lak waar een randje mineralen nog aanwezig is, dan wordt dat randje verwijderd, maar meestal is een watervlek ook iets in je lak gebrand en daar helpt het dan niet tegen.