• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte Honda Civic Hybrid

Kaosh

Detailing rookie
13 aug 2008
25
0
Mijn nieuwe lease wagen.

Vrijdag opgehaald, Zaterdag onderhanden genomen was helemaal vergeten foto's voor jullie te maken dus dat vandaag gedaan (2 dagen later).

Dit is na ong +/- 150 km gereden te hebben met regen endergelijk dus aub hier als het even kan overheen kijken :)

Wassen met Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo
Velgen met WheelWax
Kleien met Meguiars Quik Clay Detailing System (was nog behoorlijk schoon hoefde klei niet te kneden)
Omdat ik nog geen polish heb en het een nieuwe auto is deze stap overgeslagen.
Glaze met Poorboys World Black Hole - met excenter zag alleen geen verschil met opbrengen voelde wel lekker glad aan hierna dus even snel mee behandeld.
Sealant met Poorboys World EXP Pure Sealant (excenter)
Waxen met Poorboys World Natty's Paste Wax Blue (met de hand)

Om te beginnen maar even een totaal beeld:
IMG_0068.jpg


En hier het mooie kontje :)
IMG_0074.jpg


Hier kan je zien dat best last heb van swirls maar zit eraan te denken om een keer langs tim te gaan om het te bekijken wat ik hier aan kan doen..
IMG_0070.jpg


Hier aantal reflectie schoten. :heart_eyes:
IMG_0069.jpg


IMG_0071.jpg


IMG_0078.jpg


Nou heb ik waarschijnlijk op de kofferbak of teveel product gebruikt of te lang laten zitten maar je zit de kringen van het inwerken van de wax. nu vroeg ik mij af hoe kan ik dit het beste verwijderen en even overnieuw doen of moet ik afzien en over een paar maandjes het overnieuw doen.

Nu heeft mijn auto trouwes ook aardig last van een sinaasappelhuidje iemand een antwoord tegen cellulitis op auto's? :)

Hoop dat jullie het een goeie reportage vonden (al is het wat te laat) :klap
 
Mooie auto en mooie kleur! Is het echt zwart, of meer heel diep donkerblauw tegen het zwarte aan?
Maar hoe kom je nu al aan die swirls?
 
DKBM zei:
Mooie auto en mooie kleur! Is het echt zwart, of meer heel diep donkerblauw tegen het zwarte aan?
Maar hoe kom je nu al aan die swirls?

de kleur is: Nighthawk Black Pearl is zwart met donkerblauwe metallic flakes mooi kleurtje hoor :).

Ik denk zelf dat ze al een keer ermee door de wasstraat zijn gegaan, misschien iets op de boot gebeurd geen idee eigenlijk.

Wil na mijn vakantie een keer langs bij Tim om te kijken wat ik het beste kan meenemen. om nou de hele SSR serie en alle cutting pads :no dat is mij te duur :D
 
Ik heb voor mijn auto de SSR1 gekocht voor de lichte krasjes. Als deze krassen komen na 1x wasstraat, dan lijkt me de lak vrij zacht en zou de SSR1 met een zachte pad misschien al voldoende zijn. Maar ik zou zeker een keer bij Tim langsgaan, ik sta tenslotte zelf ook nog maar aan het begin van m'n detailcarrière. :-"
 
Nou ja zeg, reed jij vandaag door Apeldoorn heen? Zat erachter op de Zutphensestraat, exact deze auto, zelfde kleur, super glans erop, ook van Van Nieuwkerk uit Amsterdam, toeval of heb je stiekum een dubbelganger :-b
 
auto's worden vaak voor aflevering door de krasstraat gejaagd. gebeurd bij ons ook dikwijls....