• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zwarte puntjes op wrap

brouwerpowerfm

Detailing trainee
26 mei 2014
12
47
Goedemiddag,

Ik heb op mijn gele hoogglans wrap van Avery zwarte puntjes zitten. DIt is alleen aan de achterkant van mijn auto.

Ik denk zelf dat het teerpuntjes zijn, maar ik weet het niet zeker.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze kan verwijderen?
 
Eerst met teerverwijderaar op een niet opvallende plek wat proberen. Even aanbrengen en daarna afspoelen en afnemen met water.
Daarna kun je het dan op zo'n vlekje proberen. Desnoods met wattenstaafje aanbrengen. Goed instructie volgen. Liever 3x te voorzichtig dan 1x onvoorzichtig.
 
  • Leuk
Reactions: D!m!tr!
+1 @Aficior :D

Hou in gedachte dat je wrap misschien niet alles leuk kan vinden, dus Proberen = Leren. :p Als het echt puntjes zijn, dan zou het kunnen zijn dat het nog grotendeels OP de wrap ligt en dan kan spoelen/weken met warm water je misschien al meer vertellen. (Handdoek o.i.d. in warm water leggen en daarna op de auto leggen)

Maar... Ik weet niet alles van wraps, dus denk twee keer na. :p
 
  • Leuk
Reactions: D!m!tr!