• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• pat76
    pat76 heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Stel jezelf hier voor!.
    Hoi allemaal, graag wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben patrick, 49 jaar, en kom uit het gezellige Zuid oosten van Brabant. Ik ben 35...
  • GeBas
    GeBas reageerde op Tim's bericht in het onderwerp Login probleem met Leuk Leuk.
    Ik heb het net nagekeken en de mails zijn succesvol aangebodenl: Onze mails worden door Hotmail / Outlook / Microsoft dus voor jou...
  • GeBas
    GeBas reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom!
  • TheLittle
    TheLittle heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Stel jezelf hier voor!.
    Hoi, Ik ben Erik uit Purmerend, sinds 3 maanden een (voor mij) nieuwe auto. Omdat ik binnenkort met (pre) pensioen ga, wil ik mijn auto...
  • Benonderweg
    Benonderweg reageerde op het onderwerp Watervlekken op dashboard.
    Het lijkt niet alsof het geschaafd is, zo voelt het ook niet. Lijmresten zou inderdaad ook kunnen.