• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Recente activiteit

• B
    Blondegod reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.
    Ik heb ook nog een foto van de Prius. De Prius heeft deels stof, deels kunstleer. De stof is totaal anders dan de stof van de Up! De...
  • RedCat
    Inruilen kan nog wel, verder heb ik zo mijn twijfels of het nog actueel is. Na al wat bestellingen gedaan te hebben sta ik op 3 punten...
  • RoyR
    RoyR reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.
    Ik heb ook nog een foto van de Prius. De Prius heeft deels stof, deels kunstleer. De stof is totaal anders dan de stof van de Up! De...
  • RedCat
    RedCat reageerde op het onderwerp Rotary advies gevraagd.
    2e hands Festool Shinex Rap ? Een duurdere kan je doorverkopen, maar kans is groot dat je dat niet wilt ;-)
  • RoyR
    RoyR reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.
    Goedemorgen cleanriders, In een ander draadje heb ik al verteld dat wij een Up! hebben. De dreumes is van 2017, heeft iets van 40k op...
  • Lexy
    Inruilen kan nog wel, verder heb ik zo mijn twijfels of het nog actueel is. Na al wat bestellingen gedaan te hebben sta ik op 3 punten...
  • Frenk Kuipers
    Frenk Kuipers reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.
    Goedemorgen cleanriders, In een ander draadje heb ik al verteld dat wij een Up! hebben. De dreumes is van 2017, heeft iets van 40k op...
  • Frenk Kuipers
    @kooijtje2 Tuurlijk als je een bestelling plaatst kun je aan de rechterkant op de betalingspagina spaarpunten inwisselen €0,05 per punt.
  • The Creative Explorer
    The Creative Explorer reageerde op het onderwerp Rotary advies gevraagd.
    Goede vraag, ik denk grotere delen. Ik werk nu met een 125mm pad en dat formaat vind ik wel fijn.
  • Lexy
    Lexy reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op het onderwerp Rotary advies gevraagd.
    Maar wil je grote delen aanpakken of liever lokaal hardnekkige of grotere defecten? Ik heb een Rupes rotary (gebruik ik alleen nog maar...
  • Ric325i
    Ric325i reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.
  • Brinkiebrink
    Brinkiebrink reageerde op het onderwerp Upperdeflup.
    • IMG_6578.webp
  • Smotske
    Smotske reageerde op Brinkiebrink's bericht in het onderwerp Upperdeflup met Leuk Leuk.